ساعت هوشمند ویر 24

ساعت هوشمند ویر 24 ورایزن مجهز به اندروید ویر 2.0 معرفی شد

البته فروش ساعت هوشمند توسط اپراتورها مسئله تازه و عجیبی نیست، اما موضوع زمانی عجیب می‌شود که شاهد عرضه این محصول توسط خود یک اپراتور باشیم. در هر صورت اپراتور ورایزن (Verizon) در این زمینه پیشگام شده و ساعت هوشمند مجهز به اندروید ویر 2.0 (Android Wear 2.0) خود را معرفی کرده است. این ساعت هوشمند ویر 24 (Wear24) نام گرفته و به صورت انحصاری تنها در شبکه این اپراتور قابل استفاده است و در کنار ساعت هوشمند تازه وارد ال جی واچ اسپرت (LG Watch Sport) فروخته خواهد شد. گفتنی است این دو ساعت در کنار ال جی واچ استایل (LG Watch Style) نخستین محصولاتی هستند که از اندروید ویر 2.0 استفاده کرده‌اند.

هنوز اطلاعات زیادی درباره تمامی مشخصات ساعت هوشمند ویر 24 اعلام نشده است، اما مشاهده‌های اولیه دستگاه، از بالارده و قدرتمند بودن آن خبر می‌دهند. از قابلیت‌های ویر 24 می‌توان به پشتیبانی از انتقال داده در شبکه LTE، اندروید پی (Android Pay) و همچنین وجود باتری قدرتمند 450 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. ظرفیت باتری این ساعت در مقایسه با ال جی واچ اسپرت، 20 میلی‌آمپر ساعت بیشتر شده است. از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند ویر 24 باید به صفحه نمایش امو ال دی ای (AMOLED) با انداره 1.39 اینچ و همچنین استاندارد IP67 به منظور حفظ دستگاه در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد. درباره وجود سایر امکانات مورد انتظار همچون نمایشگر ضربان قلب، باید تا زمان ارائه اطلاعات بیشتر از سوی ورایزن منتظر بمانیم.

ساعت هوشمند ویر 24

ورایزن ویر 24 در سمت چپ و ال جی واچ اسپورت در سمت راست تصویر

ساعت هوشمند ویر 24 بهترین انتخاب برای داشتن اندروید ویر 2.0 است؟

اگر برای چشیدن طعم اندروید ویر 2.0 و امکانات فوق‌العاده آن صبر کافی ندارید، بهتر است تا به سراغ محصول معرفی شده ال جی یعنی واچ اسپورت بروید، چرا که ساعت هوشمند ویر 24 تا ماه مارس (ماه آینده میلادی) عرضه نخواهد شد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم در کنار انتظار، پول کافی را نیز برای خرید این گجت کنار بگذارید. به دست بستن ساعت هوشمند عرضه شده توسط ورایزن آن هم به ازای دو سال فعال‌سازی، 300 دلار برای هر کاربر آب خواهد خورد، قیمتی که از رقیب ساخت دست ال جی 30 دلار کمتر است. در نظر داشته باشید ساعت هوشمند ویر 24 به کسانی پیشنهاد می‌شود که به دسترسی مستقیم به شبکه موبایل توسط ساعت خود اصرار دارند، در غیر این صورت با کمی انتظار گزینه‌های بهتری نیز به همراه اندروید ویر 2.0 به بازار عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*