گوشی موتو جی 5 پلاس

اطلاعاتی جدید از گوشی موتو جی 5 پلاس لو رفت

اخیرا یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت با انتشار اطلاعاتی از گوشی موتو جی 5 پلاس (Motorola Moto G5 Plus) در کنار یک عکس، توجه بسیاری از اهالی رسانه را به خود جلب کرده است. به‌ گفته این کاربر، تمامی این اطلاعات از طریق یکی از اعضای انجمن برزیلی موتو جی 4 (Motorola Moto G4) در شبکه اجتماعی گوگل پلاس به دست او رسیده است.

گوشی موتو جی 5 پلاس به صفحه نمایشی 5.2 اینچی مجهز خواهد شد

احتمالا گوشی موتو جی 5 پلاس برای تست آن با اپراتورهای مختلف در اختیار کاربر گوگل پلاس قرار گرفته است. همچنین وی به پشتیبانی این گوشی از رادیو، تلویزیون دیجیتالی و استفاده از خشاب نانو سیم به جای میکرو سیم اشاره کرده که البته عجیب نیست.

اما تصویری که از گوشی موتو جی 5 پلاس منتشر شده، ما را تا حد بیشتری با محصول جدید موتورولا آشنا می‌کند. با توجه به محافظ پلاستیکی روی صفحه نمایش این گوشی، پرچمدار آینده موتورولا به صفحه نمایش کوچکتر 5.2 اینچی، دوربین 12 مگاپیکسلی “Rapid Focus Camera”، سنسور اثر انگشت همراه با برچسب NFC و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی توربو پاور (TurboPower)، مجهز خواهد شد. مورد جذاب دیگر، نام این گوشی است که در بخش بالایی این کاور به صورت “$$ Moto” دیده می‌شود.

گوشی موتو جی 5 پلاس

موضوعی که شاید در نگاه اول مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته باشد، شکل متفاوت سنسور اثر انگشت در این گوشی موبایل نسبت به دیگر گوشی‌های سری موتو زد است.

هرچند، اطلاعات مربوط به صفحه نمایش این گوشی نیز باعث سردرگمی بسیاری از کاربران شده، چراکه درگذشته موتو زد پلی همراه با تراشه اسنپدراگون 625 و صفحه نمایشی 5.5 اینچی با پشتیبانی از موتو مودز (Moto Mods) روانه بازار شده بود. به همین جهت شاید عرضه دو گوشی با اندازه و سخت افزار مشابه، تصمیم چندان درستی نباشد زیرا این شرکت به جای رقابت با خود باید به فکر شکست دیگر تولیدکنندگان تلفن همراه باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*