دانلود کنید: سریع‌ترین نسخه دسکتاپی مرورگر اپرا ، Opera 43 منتشر شد

کمپانی اپرا شب گذشته جدیدترین نسخه دسکتاپی مرورگر اپرا با شماره 43 (Opera 43) را عرضه کرد که به ادعای این تیم توسعه دهنده، سریع‌ترین نسخه در بین تمامی نسخه های دسکتاپی عرضه شده تا به امروز خواهد بود. در واقع این سرعت شگفت انگیز توسط تکنیک بارگذاری لحظه‌ای صفحه و پروفایلی به نام Profile Guided Optimization در نسخه 43 این مرورگر به ارمغان آمده است. با این اوصاف، نسخه جدید این مرورگر نسبت به نسخه سال گذشته خود از سرعت به مراتب بیشتری بهره می‌برد و در عین حال قابلیت‌هایی همچون بهینه ساز سرعت بارگذاری سایت، مسدودکننده تبلیغات و همچنین استارتاپ سریع را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

اپرا می‌گوید در کنار تمامی قابلیت‌های از پیش طراحی شده برای نسخه دسکتاپی مرورگر اپرا ، تکنیک بارگذاری لحظه‌ای صفحه و پروفایلی به نام Profile Guided Optimization دو خاصیت بسیار مهم به حساب می‌آیند که می‌توانند زمان انتظار کاربران را به حداقل ممکن برسانند. این مرورگر متعهد می‌شود که حتی در هنگام بارگذاری یک وب سایت بسیار حجیم نیز عملکرد مثبتی را از خود بر جای بگذارد تا کاربران مدت زمان کمتری را پشت درهای بسته سایت ها بگذرانند.

دانلود نسخه دسکتاپی مرورگر اپرا 43 - Opera 43

قابلیت بارگذاری لحظه‌ای صفحه در واقع زمانی که کاربر در حال تایپ آدرس سایت است، فورا آن را از میان کلمات نوشته شده حدس می‌زند و آن را بارگذاری می‌کند، این بارگذاری تا زمانی که به صورت خودکار کاربر وارد آن وب سایت شود در پس زمینه مرورگر فعال خواهد بود. این قابلیت به مرور زمان با یادگیری آدرس وب سایت های مختلف، هوشمندانه‌تر عمل خواهد کرد.

دانلود نسخه دسکتاپی مرورگر اپرا 43 - Opera 43

Profile Guided Optimization نیز یک تکنیک مولف جدید است که نرم افزارهای ویندوزی را برای اجرای سریع‌تر، فعال می‌کند. این اجازه می‌دهد مولف سناریو‌های مهم را بفهمد تا اپرا قادر به انجام آن وظایفت در سریع‌ترین زمان ممکن در عین حال، با قدرت پردازشی کمتر باشد. به گفته اپرا، این تکنیک باعث شده سرعت استارتاپ نسخه دسکتاپی مرورگر اپرا 13 درصد افزایش پیدا کند. لازم به ذکر است، موتور مرورگر Opera 43 نیز از نظر عملکردی با افزایش‌هایی همراه شده است. در زیر می‌توانید این نسخه از مرورگر اپرا را با لینک مستقیم از سرورهای قدرتمند گجت نیوز دانلود کنید.

دانلود جدیدترین نسخه دسکتاپی مرورگر اپرا (Opera 43)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ممنون از سایت خوبتون

  2. با این تکنیک که بسته اینترنتیمون خیلی زودتر تموم میشه مثلا تو نصف یه روز
    Vivaldi از دل اپرا بیرون اومده اگه به ظاهرش عادت کنید عالیه