بنچمارک جدید اسنپدراگون 835

بنچمارک جدید اسنپدراگون 835 خبر از بهبود عملکرد پرچمدار کوالکام دارد

ماه گذشته و در نمایشگاه CES 2017 بود که تراشه اسنپدراگون 835 (Qualcomm Snapdragon 835) به صورت رسمی پیش روی کاربران قرار گرفت. به لطف نسل دوم از معماری ساخت FinFET و لیتوگرافی 10 نانومتری سامسونگ، شکی وجود ندارد که قدرت محصول جدید کوالکام بسیار بالاتر از گذشته شده است. اخیرا نیز اطلاعاتی  از گوشی شیائومی میکس اوو (Xiaomi Mix Evo) همراه با این تراشه توسط گیک بنچ (Geekbench) منتشر شده بود که این موضوع را تایید می‌کرد. اما با توجه به بنچمارک جدید اسنپدراگون 835 ، به‌نظر قدرت این تراشه همراه با ویرایش‌های جدیدتر اندروید، بیشتر نیز خواهد شد.

بنچمارک جدید اسنپدراگون 835 عملکرد بهتر این تراشه همراه با اندروید نوقا را نشان می‌دهد

با توجه به بنچمارک جدید اسنپدراگون 835 که باز هم توسط گیک بنچ منتشر شده، عملکرد این تراشه روی دستگاهی با اندروید 7.1.1، بهینه‌تر از اندروید مارشملو خواهد بود.

درواقع پردازنده هشت هسته‌ای این تراشه با فرکانس 1.9 گیگاهرتز، پیشتر موفق به دریافت امتیاز 1918 در حالت تک‌هسته و 5689 در حالت چندهسته‌ای شده بود که براساس بنچمارک جدید، حالا این امتیاز کمی بیشتر از قبل شده است.

بنچمارک جدید اسنپدراگون 835

تاکنون هیچ محصولی همراه با این تراشه قدرتمند روانه بازار نشده و شاید کمی زود باشد که در مورد عملکرد آن قضاوت کنیم. اما شکی نیست که اسنپدراگون 835، رکوردشکنی‌های بسیاری خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*