هیوندای سوناتا 2018

تصاویر جاسوسی از هیوندای سوناتا 2018 در حال تست فنی منتشر شد

نسل هفتم خودروی هیوندای سوناتا (Hyundai Sonata) حدود 3 سال پیش وارد بازار شد و این موضوع قابل پیش‌بینی بود که نسخه‌ی جدید و فیس لیفت شده‌ی این سدان کره‌ای به زودی معرفی شود. اخیرا تصاویر جاسوسی از مدل 2018 این خودرو منتشر شده که همراه با پوشش استتاری خود در حال تست فنی زمستانی است. با این اوصاف به احتمال زیاد تا چند ماه آینده شاهد رونمایی از هیوندای سوناتا 2018 خواهیم بود.

با وجود پوشش استتاری سنگین هیوندای سوناتا 2018 در تصاویر جاسوسی منتشر شده، چراغ‌های روشنایی در روز LED قابل مشاهده است. همچنین به نظر می‌رسد که جلوپنجره‌ی خودرو بزرگتر از مدل قبلی شده و به بخش پایینی گسترش پیدا کرده است. قسمت‌های جانبی این سدان کره‌ای تقریبا بدون تغییر باقی مانده اما احتمال تغییر آینه‌های جانبی وجود خواهد داشت.

هیوندای سوناتا 2018

در این تصاویر چیز خاصی از نمای پشت خودرو دیده نمی‌شود اما می‌توان طراحی جدید چراغ‌های LED را تشخیص داد. سپرهای جلو و عقب و رینگ‌ها نیز کمی دچار تغییر می‌شوند و در مجموع، احتمال عرضه‌ی رنگ‌های جدید برای هیوندای سوناتا 2018 نیز وجود دارد.

هیوندای سوناتا 2018

پیشرانه‌ی قدرتمندتر در هیوندای سوناتا 2018

پیش از این گفته می‌شد که شرکت خودروسازی هیوندای کره مشغول کار بر روی یک نسخه‌ی قدرتمند با طراحی ظاهری جذاب‌تر است. نسخه‌ی فیس لیفت سوناتا دارای اگزوزهای بزرگتر و ارتفاع کمتر به خاطر سیستم تعلیق خواهد بود اما ارائه‌ی یک پیشرانه قوی‌تر، مهم‌ترین تغییری است که در مدل 2018 این سدان کره‌ای اعمال می‌شود.

هیوندای سوناتا 2018

تاکنون جزئیات بیشتری از پیشرانه جدید هیوندای سوناتا 2018 منتشر نشده است اما شایعاتی مبنی بر استفاده‌ی این خودرو از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 260 اسب بخار (یعنی همان پیشرانه‌ای که در i30N به کار رفته) به گوش می‌رسد. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا چند ماه دیگر منتظر بمانیم تا مدل 2018 هیوندای سوناتا معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از جلو شده mitsubishi lancer x