عکس های گلکسی اس 8

بهترین عکس های گلکسی اس 8 منتشر شد: نمایی واضح از پرچمدار جدید سامسونگ

سامسونگ در روز بیست و نهم مارس 2017 مصادف با هشتم فروردین ماه سال 95 پرچمدار یا پرچمداران خود یعنی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) را عرضه خواهد کرد. تا آن زمان، وب سایت‌های مختلف دست از حدس و گمان برنداشته و بر اساس اطلاعات رسمی و یا تاییدنشده هر از گاهی دست به پیش‌بینی مشخصات این گوشی ها می‌زنند. در جدیدترین اخبار فاش شده، شاهد بهترین و واضح‌ترین عکس های گلکسی اس 8 تاکنون هستیم که در واقع رندرهایی از آن لیکس (OnLeaks) و گیر ایندیا (GearIndia) محسوب می‌شوند.

در عکس های گلکسی اس 8 شاهد حذف ‌شدن حتمی دکمه هوم هستیم

تاکنون می‌دانیم که سامسونگ طراحی متشکل از شیشه و آلومینیوم خود را در هر دو نسخه از گلکسی اس 8 حفظ خواهد کرد. همچنین با احتمالی زیاد می‌دانیم که مدل شناخته شده با عنوان گلکسی اس 8 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی و مدل بزرگتر یعنی گلکسی اس 8 پلاس دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی خواهد بود. بر اساس مشخصات و همچنین عکس های گلکسی اس 8 که تاکنون دیده‌ایم، پیش‌بینی می‌شود اندازه صفحه نمایش از اعداد گفته شده بیشتر نشود، چرا که همین میزان نیز با حذف دکمه فیزیکی هوم از پایین صفحه نمایش و به حداقل رساندن حاشیه‌های کناری گوشی ممکن شده است. اکنون حسگر اثر انگشت به پشت دستگاه منتقل شده و در کنار دوربین قرار گرفته است.

عکس های گلکسی اس 8طبق گفته‌های پیشین سامسونگ، صفحه نمایش گلکسی اس 8 همچنان از نوع سوپر امو ال ای دی (SuperAMOLED) خواهد ماند. بر اساس شایعات و همچنین عکس های گلکسی اس 8 ، هر دو مدل به اسکنر عنبیه چشم در قسمت جلویی مجهز خواهند شد، ویژگی کاملا منحصربه‌فردی که تاکنون تنها در گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) مشاهده کرده‌ایم. دکمه های کاهش و افزایش حجم صدا در سر جای همیشگی خود هستند، اما دکمه پاور به پایین آن‌ها منتقل شده است تا به این وسیله فضایی برای دکمه دستیار مجازی Bixby باز شود. همچنین بر اساس عکس های گلکسی اس 8 ، پورت یو اس بی نسخه سی (USB Type-C) و جک استاندارد 3.5 میلی‌متری در پایین دستگاه تعبیه شده‌اند.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیافش که خیلی خوبه
    اگه اتیش نگیره چه بهتر