زمان عرضه ال جی جی 6

زمان عرضه ال جی جی 6 مشخص شد؛ نسخه جهانی مجهز به چیپست Snapdragon 835 خواهد بود

امروز در گزارش جدیدی اعلام شده است که زمان عرضه ال جی جی 6 در کره جنوبی 19 اسفند ماه بوده و عرضه جهانی آن از 18 فروردین ماه آغاز خواهد شد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که نسخه جهانی این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 835، پرچمدار تراشه‌های شرکت کوالکام خواهد بود.

همانطور که احتمالا در خبرها نیز خوانده‌اید، با توجه به رزرو تمامی قطعات اولیه چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام توسط سامسونگ، شرکت های دیگری که قصد دارند گوشی هوشمند خود را پیشتر از سامسونگ معرفی و عرضه کنند باید از چیپست های دیگری استفاده کنند، از همین رو به نظر می‌رسد شرکت ال جی نیز ناچارا از چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام که از نظر قدرت، در سطح پایینتری از مدل 835 قرار دارد در پرچمدار جدید خود، گوشی ال جی جی 6 (LG G6) استفاده کند.

با توجه به این که جی 6 در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند ماه) رونمایی می‌شود و بر اساس آخرین شایعات از گلکسی اس 8 سامسونگ در تاریخ 29 مارس برابر با 9 فروردین ماه پرده برداری خواهد شد، احتمالا باید همین انتظار را از سوی کمپانی ال جی داشته باشیم.

زمان عرضه ال جی جی 6

طراحی لو رفته جعبه ال جی جی 6

زمان عرضه ال جی جی 6 در بازارهای جهانی به جز کره جنوبی پس از معرفی گلکسی اس 8

حال امروز گزارش تازه‌ای منتشر شده و ادعا می‌کند، در حالی زمان عرضه ال جی جی 6 به طور قابل توجهی زودتر از عرضه گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) در 21 آپریل است، این زمان مختص ورود گوشی به بازار کره جنوبی خواهد بود. پیشتر ما می‌دانستیم که 9 مارس (19 اسفند ماه) و قبل از معرفی گلکسی اس 8 شاهد حضور گوشی جی 6 در بازار خواهیم بود. با این حال به نظر می‌رسد زمان عرضه ال جی جی 6 در سایر بازارهای جهانی متفاوت از بازار داخلی این کشور خواهد بود و باید تا تاریخ 7 آوریل (18 فروردین ماه) در انتظار آن بنشینیم. این بدان معناست که جی 6 حتی از تاریخ اعلام شده نیز می‌تواند دیرتر به بازارهای کوچک‌تر ورود پیدا کند.

حال با اعلام زمان رونمایی از ال جی جی 6 ، این احتمال بار دیگر به میان آمده است که ال جی نسخه قدرتمندتر مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 پرچمدار خود را برای عرضه جهانی کنار گذاشته است تا پس از رونمایی گلکسی اس 8 آن را روانه بازار کند. در هر صورت گوشی جی 6 احتمالا به لطف تاییدیه IP68 در برابر آب، گرد و غبار مقاوم خواهد بود و همراه با قیمتی به مراتب کمتر از گوشی گلکسی اس 8 روانه بازار خواهد شد که می‌تواند کمک شایانی به فروش کلی آن در سال جاری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به به LG G6 با 835 و آمو معرکه میشه,