گوگل و دوره آموزشي آنلاين براي توسعه‌دهندگان ابزارهای اندرویدی

شرکت گوگل برای مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار دوره آنلاین برگزار کرد تا دیدگاه‌‌های جدید برای طراحی ابزارهای کاربردی را به آنها نشان دهد و قابلیت‌های مختلف اندروید را معرفی کند.

این دوره آموزشی Udacity نام دارد و با عنوان “توسعه ابزارهای اندرویدی: اصول اندروید” شناخته می‌شود و در آن ابزارهای مخصوص به تصاویر ویدیویی، فایل‌های کدی و دیگر منابع قابل بارگذاری ارایه می‌گردند.

لازم به ذکر است که این دوره‌های آموزشی به صورت کاملا رایگان برگزار می‌شوند و اگر هر یک از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار بخواهند اطلاعات بیشتر در این زمینه به‌دست آوردند و تخصصی‌تر در این زمینه فعالیت کنند می‌بایست ماهی ۱۵۰ دلار بپردازند.

شرکت گوگل از هم‌اکنون اعلام کرد که ظرفیت برای دوره‌های آموزشی پولی تکمیل شده است و به همین خاطر می‌کوشد با در نظر گرفتن فضای بیشتر، امکان آموزش همه علاقمندان در سراسر جهان را فراهم آورد.

غول نرم‌افزاری جهان بر این باور است که با برگزاری دوره‌های آموزشی ابزارهای قوی‌تری ساخته می‌شوند مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری می‌توانند با طراحی‌های جدیدتر در این زمینه آشنا شوند.

از شروط شرکت در این دوره‌ها این است که افراد نباید جزو تازه‌واردان به جمع توسعه‌دهندگان ابزارهای اندرویدی باشند و حتما باید کار با سیستم Java را بلد باشند.

افرادی که قصد دارند در این دوره‌های آنلاین شرکت کنند باید Android Studio را روی سیستم خود بارگذاری کرده باشند.

شرکت گوگل این نرم‌افزار را که همچنان نسخه بتای آن موجود است برای توسعه ابزارهای اندرویدی ارایه کرده است و در این دوره آموزشی کدهای آموزشی برای ساخت ابزارهای مختلف در آن ارائه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی خوبه ولی برای ایران با این تحریم ها سخته،
    اگه من برنامه نویسی پایه رو میدونستم میرفتم یاد بگیرم
    کسی میدونه حتما بره دنبالش