دستیار مجازی Bixby

احتمال پشتیبانی دستیار مجازی Bixby سامسونگ از 7 یا 8 زبان مختلف

مدت زمان زیادی‌ست که شایعه شده گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) به دستیار مجازی Bixby شرکت سامسونگ مجهز می‌شود. درواقع کره‌ای‌ها با خرید استارتاپ جدیدی که توسط خالقان دستیار صوتی سیری اپل راه‌اندازی شده بود، Bixby را توسعه داده و تلاش دارند تا رقابت خود با دیگر سازندگان را به شکل جدی‌تری دنبال کنند.

دستیار مجازی Bixby از زبان‌های چینی و کره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند

براساس آخرین اخبار منتشر شده، دستیار مجازی Bixby توانایی تشخیص اشیا و متون مختلف از طریق دوربین منظره‌یاب را داشته و با سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ پی نیز به‌نوعی سازگاری دارد. به‌علاوه حالا منابع کره‌ای مدعی شده‌اند Bixby در زمان عرضه، از 7 یا 8 زبان مختلف که زبان‌های انگلیسی، چینی و کره‌ای را نیز شامل می‌شود، پشتیبانی خواهد کرد. این در حالی‌ست که دستیار صوتی گوگل اسیستنت، تنها از دو زبان انگلیسی و آلمانی روی گوشی های پیکسل و تنها انگلیسی همراه با محصولات خانگی گوگل پشتیبانی می‌کند. هرچند، نسخه‌ای متفاوت از گوگل استیستنت برای پیام‌رسان گوگل الو (Allo) توسعه داده شده که توانایی تشخیص زبان‌های انگلیسی، هندی، ژاپنی، آلمانی و پرتغالی را خواهد داشت.

توجه داشته باشید که تنها پشتیبانی از زبان‌های مختلف باعث برتری نخواهد بود. به بیان دیگر، دقت و میزان توانایی دستیارهای مجازی، عملکرد نهایی را خواهند سنجید. با این‌حال فراموش نکنید که دستیار اختصاصی شرکت اپل، از 20 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*