آپدیت جدید واتس اپ

آپدیت جدید واتس اپ امکان آگاهی از وضعیت مخاطبان را فراهم می‌کند

بر خلاف فیسبوک، ویرایش وضعیت پروفایل در پیام رسان واتس اپ (WhatsApp) کار سختی نیست. همچنین کاربران می‌توانند با مراجعه به پروفایل افراد دیگر از وضعیت آنها مطلع شوند. در این میان نیز افراد زیادی هستند که دائما وضعیت پروفایل خود را تغییر داده و از اعلام دقیق آن لذت می‌برند. حال به نظر می‌رسد در آپدیت جدید واتس اپ امکان آگاه شدن از وضعیت مخاطبان وجود خواهد داشت.

وضعیت مخاطبان به صورت پیش‌فرض در آپدیت جدید واتس اپ ، بی صدا خواهد بود

با توجه به جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط حساب کاربری “WABetaInfo” از طریق شبکه اجتماعی توییتر، در آپدیت جدید واتس اپ امکان مطلع شدن از وضعیت مخاطبان همراه با نوتیفیکیشن وجود خواهد داشت. درواقع همراه با تغییر وضعیت مخاطب یا مخاطبان مورد نظر، شما نیز مطلع خواهید شد. این ویژگی زمانی کارآمد است که بخواهید دوستان را از وضعیت خود مطلع کرده یا زمان کمتری برای ارتباط با تک تک آنها بگذارید.

هرچند، چنین حالتی می‌تواند در مواقع خاصی آزاردهنده نیز باشد. تصور کنید چندین نفر از مخاطبان شما دائما وضعیت خود را تغییر داده و اعلان‌های آن نیز به صورت جداگانه نمایش داده شود. اما در آپدیت جدید واتس اپ می‌توان وضعیت افراد مختلف را بی صدا (Mute) کرد. به‌علاوه این ویژگی در حالت پیش‌فرض، بی صدا بوده و کاربران باید تنظیمات مربوط به هر فرد را به صورت جداگانه تعیین کنند.

هنوز زمان عرضه این آپدیت جدید مشخص نشده است.

آپدیت جدید واتس اپ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*