لنوو یوگا ای 12 (Lenovo Yoga A12)

تبلت اندویدی لنوو یوگا ای 12 (Lenovo Yoga A12) رونمایی شد

اگر به دنبال خرید یک تبلت جدید برای استفاده در محیط کار و یا مدرسه خود هستید، بدنیست بدانید کمپانی لنوو از یک تبلت جذاب جدید اندرویدی رونمایی کرده است. لنوو یوگا ای 12 (Lenovo Yoga A12) نام این تبلت جدید مقرون به صرفه غول کامپیوتر ساز چینی است که می‌تواند گزینه عالی برای فعالیت‌های روزانه کاربران باشد.

لنوو یوگا ای 12 همراه با وزنی معادل 990 گرم، یک تبلت شیک و بسیار سبک به حساب می‌آید که از کیبوردی با سایز بزرگ بهره‌مند است. این تبلت به نوعی طراحی شده است که می‌توانید با استفاده از عمر باتری خوب آن، به نوعی تجربه داشتن یک لپ تاپ کامل اندرویدی را برای انجام کارهایتان در سطوح مختلف داشته باشید. در حالی که تبلت ها با اضافه شدن کیبورد فیزیکی بزرگ به نظر می‌رسند، اما لنوو سعی بر جلوگیری از این قضیه کرده و این تبلت را به بهترین شکل ممکن طراحی کرده تا شاهد یکی از زیباترین تبلت های اندرویدی حال حاضر بازار باشیم.

لنوو یوگا ای 12 (Lenovo Yoga A12)

به ادعای لنوو، عمر باتری این تبلت چیزی حدود 13 ساعت در هر بار شارژ خواهد بود، اما به طبع برای فهمیدن عمر این باتری باید حداقل یک بار آن را در شرایط سفت و سخت کاری بیازماییم. به طور مثال ما هنوز نمی‌دانیم که این باتری قدرت چند ساعت پخش مالتی‌مدیا و یا وبگردی را دارد. با این اوصاف لنوو تایید کرده است، ظرفیت این باتری 10500 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که یک رقم شگفت انگیز به حساب می‌آید. در طول تاریخ کمتر شاهد عرضه تبلتهای اندرویدی/ آی او اسی با چنین باتری قدرتمندی بودیم، چرا که معمولا کاربران وظایفت زیادی را به صورت همزمان در پس زمینه به اجرا درنمیاورند؛ از همین رو در اغلب تبلت ها بیشتر ظرفیت باتری صرف شفافیت صفحه و استفاده از شبکه اینترنت می‌شود. اما با تبلت لنوو یوگا ای 12 قضیه کاملا متفاوت خواهد بود. اگر به دنبال تهیه یک تبلت اندرویدی هستید تا به راحتی اپلیکیشن های مختلف را اجرا کنید، به تماشای ویدیوهایی با نهایت شفافیت و صدا در طول روز بپردازید و البته تمامی این کارها با سرعت بالایی انجام گیرد، Lenovo Yoga A12 می‌تواند بهترین گزینه ممکن برای شما باشد.

لنوو یوگا ای 12 (Lenovo Yoga A12)

تبلت لنوو یوگا ای 12 از یک پردازنده Intel Atom X5 قدرت می‌گیرد که آن را یک رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی همراهی می‌کنند. ما همچنین در قاب جلویی این محصول اندرویدی یک نمایشگر 12.2 اینچی با وضوح HD همراه با دو اسپیکر داخلی مجهز به تکنولوژی Dolby Atmos خواهیم داشت. در انتها باید اشاره کرد که لنوو از یک کیبورد به نام Halo در این تبلت اندرویدی استفاده کرده است که به طور کلی یک کیبورد لمسی خازنی همراه با بازخورد هپتیک (مصنوعی) است. نخستین دستگاه برند لنوو که مجهز به کیبورد Halo ساخت خود این شرکت است، لنوو یوگا بوک (Lenovo Yoga Book)، یکی دیگر از تبلت های اندرویدی این شرکت است که در نمایشگاه IFA 2016 ماه سپتامبر از آن رونمایی شد.

قیمت و زمان عرضه تبلت لنوو یوگا ای 12

تمامی این قابلیت‌ها به کنار، قیمت فوق‌العاده مقرون به صرفه این تبلت است که می‌تواند آن را خیلی زود به یکی از پرفروش‌ترین تبلت های جهان تبدیل کند. این تبلت با قیمت 299 دلار به فروش خواهد رسید که نسبت به بسیاری از تبلت های هم رده خود ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. همچنین شما می‌توانید از تاریخ 8 فوریه (20 بهمن ماه) تبلت Lenovo Yoga A12 را در رنگ‌های خاکستری و رزگلد خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*