اینها قیمت و مشخصات هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس هستند؟

اینها قیمت و مشخصات هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس هستند؟

گوشی های پرچمدار هواوی به بازیگران مهمی در دنیای گوشی هوشمند اندرویدی تبدیل شده‌اند و شاید به همان اندازه که طرفداران به دنبال اطلاع از مشخصات گلکسی اس 8 سامسونگ هستند، هواوی پی 10 (Huawei P10) و هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) نیز جذابیت بالایی دارند و میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان مشتاق هستند اطلاعات بیشتری از این دو محصول به دست بیاورند.

دقایقی پیش و در حالی که شاید هیچکس انتظار انتشار جزییات جدیدی از پرچمداران جدید سری پی هواوی را نداشت، گزارش جدیدی از سوی یکی از منابع چینی منتشر شده است که حاوی یک پوستر است. در این پوستر که به نظر می‌رسد یک طرح تبلیغاتی رسمی برای هواوی پی 10 و مدل پلاس آن باشد، همه‌ی اطلاعات از جمله قیمت و مشخصات این دو اسمارت فون فاش شده است و ما نیز در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

مشخصات و قیمت مدل‌های مختلف هواوی پی 10

اگر اطلاعات منتشر شده در این پوستر حقیقت داشته باشند، هواوی پی 10 در سه مدل مختلف روانه‌ی بازار خواهد شد. این سه مدل از حیث میزان حافظه‌ی رم و ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی با یکدیگر تفاوت خواهند داشت و به این ترتیب هواوی پی 10 با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی قرار است با قیمتی معادل ۵۰۸ دلار به فروش برسد.

دو مدل دیگر این گوشی پرچمدار شامل مدل‌ دارای حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت و ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایتی و نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی هستند که به ترتیب با قیمت‌هایی معادل ۵۹۵ و ۶۸۲ دلار به فروش خواهند رسید؛ مدل سوم در واقع برترین مدل این سری از گوشی‌های هواوی پی 10 محسوب می‌شود و با قیمتی نسبتا بالا، حکم پرچمدار این سری را خواهد داشت.

اینها قیمت و مشخصات هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس هستند؟

هواوی پی 10 پلاس به فبلت جذابی تبدیل خواهد شد

در کنار مدل اصلی، هواوی قصد دارد یک مدل فبلت از پرچمداران خود را نیز عرضه کند که این مدل، هواوی پی 10 پلاس نام خواهد گرفت. سری پلاس قرار است در دو نسخه‌ی متفاوت به فروش برسد که اولی دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، و دومی مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی خواهد بود؛ این دو مدل قرار است به ترتیب با قیمت‌هایی معادل ۷۲۶ و ۸۲۸ دلار به فروش برسند.

با توجه به اطلاعات مندرج در این پوستر تبلیغاتی، گویا هواوی قصد دارد هر دو مدل هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس را با نمایشگری در ابعاد ۵.۵ اینچ و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی روانه‌‌ی بازار کند. البته در حالی سایز نمایشگر یکسان برای هر دو محصول ذکر شده است که در تصویر کاملا مشخص است مدل پلاس دارای ابعاد بزرگتری خواهد بود؛ چندی پیش نیز گزارشی درباره‌ی تفاوت‌های فیزیکی دو مدل معمولی و مدل پلاس منتشر شده بود که ادعا می‌کرد تنها تفاوت بین این دو مدل، تخت بودن نمایشگر هواوی پی 10 و خمیده بودن نمایشگر هواوی پی 10 پلاس خواهد بود.

دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی دارای لنزهای Leica بر روی پنل پشتی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی قدرتمند هواوی Kirin ۹۶۵ نیز قرار است دیگر مشخصات سخت افزاری اصلی این دو گوشی را تشکیل دهند. اگر همه‌ چیز طبق برنامه پیش برود، هواوی پی 10 به همراه مدل پلاس در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه) و در جریان کنفرانسی که قرار است در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) در بارسلون اسپانیا برگزار شود، رونمایی خواهند شد. نکته‌ی عجیب این است که در این تاریخ قرار است از گلکسی تب اس ۳ سامسونگ، ال جی جی ۶ و گوشی‌های قدرتمند اندرویدی نوکیا نیز پرده‌برداری شود و مطمئنا یکشنبه‌ی بسیار هیجان‌انگیزی در انتظار طرفداران دنیای اسمارت فون‌ها خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*