عکس های گرفته شده با پهپادها

منتخب بهترین عکس های گرفته شده با پهپادها از میان 27 هزار اثر

تا مدتی قبل، نام پهپاد یادآور مسائل نظامی بود، وسیله‌ای که از کوچکی و گهگاه ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن در مخفی‌شدن از دید رادارها برای جاسوسی استفاده می‌شود. در چند سال اخیر شرکت‌های زیادی دست به فعالیت در زمینه ساخت پهپادهای مختلف زده و تقریبا در هر حوزه‌ای یک پهپاد معرفی کرده‌اند؛ پهپادی برای کمک به آتش‌ نشانان، پهپادی برای آبیاری زمین‌های کشاورزی، پهپادی برای تعقیب مجرمین به منظور کمک به پلیس، پهپادی برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در مناطق دور و دیگر دستگاه‌های این‌چنینی را باید گامی بزرگ در راستای تغییر ذهنیت کاربران نسبت به کاربرد پهپادها دانست. به عنوان یکی دیگر از مفیدترین کاربردهای این وسایل باید به استفاده از آن‌ها در عکاسی اشاره کرد. عکس های گرفته شده با پهپادها دید متفاوتی از دنیای اطراف به ما می‌دهند.

پهپادها دیگر به آن وسایل چند هزار دلاری سابق محدود نمی‌شوند، به طوری که امروز می‌توان یکی از کاربردی‌ترین انواع پهپادها با عنوان کوادکوپتر (Quadcopter) را به منظور عکاسی، به ازای قیمتی چند صد دلاری خریداری کرد. از آنجایی که با توجه به کاهش قیمت و ساده‌شدن فرآیند ساخت پهپادها مخصوصا کوادکوپترها افراد زیادی آن‌ها را مخصوصا برای عکاسی تهیه می‌کنند، امروز عکس های گرفته شده با پهپادها در سراسر دنیای اینترنت و شبکه‌های مجازی دیده شده و به صورت دسته‌بندی متداولی از عکاسی درآمده‌اند. پیشرفت عکس های گرفته شده با پهپادها تا جایی جلو رفته که شاهد راه‌اندازی وب‌سایتی با نام اسکای پیکسل به عنوان مرجع ویدیوها و عکس های گرفته شده با پهپادها هستیم.

اسکای پیکسل را باید یک پلتفرم عکاسی هوایی نامید که تنها در سال 2016 حدود 27 هزار عکس برای شرکت در مسابقه‌ی آن ارسال شدند. گفتنی است اسکای پیکسل محدودیتی را برای کاربران اعمال نکرده و درهای وب‌سایت در سه دسته‌بندی هم بر روی عکاسان حرفه‌ای و هم برای افراد مبتدی باز است. عکس های گرفته شده با پهپادها به سه دسته‌بندی 360 درجه، زیبایی و هواپیماهای بدون سرنشین در حال استفاده تقسیم می‌شوند. در ادامه با عکس های گرفته شده با پهپادها که در مسابقه اسکای پیکسل برنده شده‌اند، آشنا خواهید شد.

اکتشاف، نخستین برنده در دسته‌بندی زیبایی حرفه‌ای

عکس های گرفته شده با پهپادها

سلفی سرریز، دومین برنده در دسته‌بندی زیبایی حرفه‌ای

عکس های گرفته شده با پهپادها

روی پل، نخستین برنده در دسته‌بندی مشتاقان زیبایی

عکس های گرفته شده با پهپادها

امواج سبز، دومین برنده در دسته‌بندی مشتاقان زیبایی

عکس های گرفته شده با پهپادها

خطوط رنگین‌کمان، لوح تقدیر افتخاری

عکس های گرفته شده با پهپادها

تورهای ماهی‌گیری ماهیگیران، جایزه بزرگ عکس های گرفته شده با پهپادها در اسکای پیکسل

عکس های گرفته شده با پهپادها

سرما در شهر، لوح تقدیر افتخاری

عکس های گرفته شده با پهپادها

در تراس، لوح تقدیر افتخاری

عکس های گرفته شده با پهپادها

یک صبح خوشحال، رتبه‌ی اول در دسته‌بندی هواپیماهای بدون سرنشین در حال استفاده

عکس های گرفته شده با پهپادها

دی جی آی 0022 (Dji 0022)، لوح تقدیر افتخاری

عکس های گرفته شده با پهپادها

منتخب سایر عکس های گرفته شده با پهپادها را می‌توانید در گالری زیر مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*