تبلت گلکسی تب پرو اس 2 سامسونگ

تبلت گلکسی تب پرو اس 2 سامسونگ گواهینامه بلوتوث را از SIG دریافت کرد

در حالی که آخرین آمارهای منتشر شده از سوی موسسه Strategy Analytics، گویای تداوم رکود در بازار تبلت‌ها است، با این حال به نظر می‌رسد تولیدکنندگان مطرح این دست از محصولات هنوز هم بر روی مدل‌های جدید کار می‌کنند. سامسونگ نیز یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان تبلت در سال گذشته است که قصد دارد در نمایشگاه موبایل بارسلون از تبلت گلکسی تب پرو اس 2 ( Galaxy TabPro S2) رونمایی کند.

گزارش جدید Strategy Analytics نشان می‌دهد که ویندوز 10 به درستی توانسته مسیر خود را در بازار تبلت‌ها پیدا کند، به طوری که در سه ماه پایانی سال 2016، سهم اندروید و iOS از این بازار به ترتیب با کاهش 16 و 10 درصدی مواجه شده و این در حالیست که عرضه تبلت‌های ویندوزی در این مدت دست کم 19 درصد افزایش یافته است.

تبلت گلکسی تب پرو اس 2

شاید همین آینده روشن باعث شده باشد که سامسونگ برخلاف سال‌های گذشته، در نظر داشته باشد تبلت پرچمدار بعدی خود را تنها در مدل مجهز به ویندوز 10 راهی بازار کند.

مشخصات احتمالی تبلت گلکسی تب پرو اس 2

بر این اساس تبلت گلکسی تب پرو اس 2 سامسونگ که به تازگی توانسته گواهینامه بلوتوث را از SIG دریافت کند، دارای نمایشگری 12 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1440 پیکسل، 4 گیگابایت حافظه رم و یکی از پردازنده‌های نسل هفتمی سری Core M اینتل است. انتظار داریم که این محصول در کنار گلکسی تب اس 3 ( Galaxy Tab S3) برای اولین بار طی روند برگزاری نمایشگاه 2017 MWCC در معرض دید عموم قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*