تست باتری آنر 8 انجام شد؛ مقایسه‌ی نتایج با گوشی‌ های وان پلاس، سامسونگ و اپل

تست باتری آنر 8 انجام شد؛ مقایسه‌ی نتایج با گوشی‌ های وان پلاس، سامسونگ و اپل

دسته‌ی جدیدی در دنیای گوشی های هوشمند تحت عنوان پرچمداران ۴۰۰ دلاری به وجود آمده است که گوشی فوق العاده محبوب آنر 8 (Honor 8) از برترین محصولات داخل این لیست به شمار می‌رود. با یک طراحی بسیار زیبا که از شیشه تشکیل شده است، این گوشی دارای نمایشگری ۵.۲ اینچی است که به راحتی داخل جیب قرار می‌گیرد و دوربین دوگانه‌ی آن به کاربران اجازه می‌دهد که حتی بعد از تصویربرداری نیز به تغییر فوکوس عکس بپردازند؛ این قابلیت با تغییر پس‌زمینه و ایجاد یک افکت بلوری‌مانند برای برجسته نشان دادن سوژه‌ی مورد نظر تکمیل شده است.

با وجود قیمت ۴۰۰ دلاری، شاهد قابلیت‌های فنی و ویژگی‌های کاربردی جذابی در آنر 8 هستیم که آن را نزدیک به کاربری دیوایس‌های گران‌قیمتی نظیر آیفون ۷ اپل و گوگل پیکسل می‌کند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این اسمارت فون که در مطلب امروز نیز مد نظر ما قرار دارد، باتری مناسب آن است. برند آنر از زیرمجموعه‌های هواوی محسوب می‌شود و بنابراین در گوشی‌های این شرکت نیز شاهد آن مکانیزم‌های نوآورانه‌ی هواوی برای مدیریت شارژ باتری و کارکرد حداکثری هستیم.

اما آیا در باتری آنر 8 با ظرفیت شارژدهی ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز این اتفاق رخ داده است و ما شاهد یک عمر باتری مناسب خواهیم بود؟ در مقایسه‌ی امروز قصد داریم که به این پرسش پاسخ دهیم و با اجرای تست‌های مختلف، ببینیم که باتری آنر 8 در مقایسه با محصولاتی نظیر آیفون ۷، گلکسی اس ۷، وان پلاس ۳ تی و گوگل پیکسل چه عملکردی را از خود به ثبت می‌رساند.

تست باتری آنر 8 نتایج جالبی را برملا می‌کند

این تست باتری توسط وب‌سایت فون آرنا به انجام رسیده است و در مرحله‌ی اول، نمایشگر تمام گوشی‌های داخل بررسی بر روی روشنایی ۲۰۰ نیت (که مقداری مناسب برای استفاده در خانه و محیط‌های بسته است) قرار داده شده است تا تعداد ساعاتی که باتری قادر است گوشی را روشن نگه دارد، مشخص شود. نتایج برای آنر 8 فوق‌العاده هستند. این گوشی چینی با ارائه‌ی ۹ ساعت و ۷ دقیقه عمر مفید باتری در این حالت، مقام اول را کسب کند و این در حالی است که از بین دیگر رقبای حاضر این بررسی، آیفون ۷ با اختلافی فاحش و ارائه‌ی عمر باتری ۷ ساعت و ۴۶ دقیقه‌ای در جایگاه دوم قرار گرفته است!

متخصصان این وب‌سایت با بررسی‌های گسترده به این نتیجه رسیده‌اند که با یک بار شارژ کامل آنر 8 می‌توان از آن به مدت دو روز بدون نیاز به شارژ محدد استفاده کرد و اگر این استفاده‌ها کمی سنگین‌تر باشند، عمر باتری به حدود یک و نیم روز کاهش خواهد یافت. البته اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به ندرت و در مقاطعی کوتاه از دیوایس خود استفاده می‌کنید، حتی عمر باتری بیش از ۲ روز نیز ممکن است در اختیارتان قرار بگیرد؛ در جدول زیر می‌توانید نتایج مرحله‌ی اول تست باتری که با کسب مقام اول برای آنر 8 و قرارگیری آیفون ۷، آیفون اس ای و گوگل پیکسل در جایگاه‌های بعدی همراه بوده است را مشاهده کنید:

تست باتری آنر 8 انجام شد؛ مقایسه‌ی نتایج با گوشی‌ های وان پلاس، سامسونگ و اپل

سرعت شارژ آنر 8 چه وضعیتی در مقایسه با دیگر مدل‌ها دارد؟

علاوه بر عمر باتری بالایی که توسط این مدل ارائه می‌شود، سرعت شارژ آن نیز کاملا مناسب است و با وجود این که آنر 8 در میان سریع‌ترین گوشی‌ها از نظر سرعت شارژ قرار نمی‌گیرد، اما مطمئنا از جمع آنها چندان نیز دور نیست. در مرحله‌ی دوم این تست، باتری گوشی ها از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ خواهد شد و مدت زمان این عملیات اندازه‌گیری می‌شود. هواوی آنر 8 دارای باتری مجهز به فناوری شارژ سریع است و با عملکردی کاملا قابل قبول، بعد از وان پلاس ۳ تی و گلکسی اس ۷ سامسونگ در جایگاه سوم قرار گرفته است.

در واقع شارژ کامل این گوشی از صفر تا ۱۰۰ درصد تنها یک ساعت و ۳۸ دقیقه زمان می‌برد و این زمان به صورت عملی و با استفاده از شارژر دیواری که داخل جعبه‌ی آن قرار دارد، به دست آمده است. مطمئنا کسب سرعت شارژ بالاتر از گوشی‌های گران‌قیمتی نظیر آیفون‌های اپل و گوگل پیکسل برای آنر 8 چهارصد دلاری، یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود؛ شما عزیزان گجت نیوزی در جدول زیر می‌توانید نتایج مرحله‌ی دوم تست فون آرنا را مشاهده کنید:

تست باتری آنر 8 انجام شد؛ مقایسه‌ی نتایج با گوشی‌ های وان پلاس، سامسونگ و اپل

در نهایت اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کوتاه داشته باشیم، باید بگوییم که آنر 8 عمر باتری کاملا قابل قبولی را ارائه می‌دهد و به دلیل این که شارژ کامل آن نیز حدود یک ساعت و نیم طول خواهد کشید، نیازی به باتری اضافه احساس نمی‌شود. بنابراین نمره‌ی قبولی این گوشی تضمین شده است و اگر قیمت ۴۰۰ دلاری آن را هم در نتیجه‌گیری اعمال کنیم، آنر 8 یکی از شاگرد ممتازهای دنیای گوشی‌های هوشمند در زمینه‌ی عملکرد باتری محسوب خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من این گوشی رو تازه گرفتم ولی از شانس من باتریش خیلی زود خالی میشه.
    بنطرتون اگه باتریشو تعویض کنم فایده ای هم داره؟

  2. باسلام واقعا هرچی بگم کمشه این گوشی ۲ساله دارم مثل روز اول کار میکنه خیلی از پرچمدارها هنوز ب گردش نمیرسن 😘😘😘منتظراندروید 8هستم امید وارم زود بیاد

  3. واقعا ازهمه لحاظ مثل فشار قوی کار میکنه منتظراندروید8تم واسش اگه بیاد د😍😘😘

  4. من آنر ۸دارم باطریش انصافا خیلی خوبه