نرم افزار پیام رسان واتس اپ

احتمال اضافه شدن ویژگی حذف پیام به نسخه جدید نرم افزار پیام رسان واتس اپ

اخیرا سازندگان نرم افزار پیام رسان واتس اپ (WhatsApp) در حال اضافه کردن ویژگی‌های متعددی به مسنجر محبوب خود بوده و رقابت با شرکت‌های دیگر را به شکل جدی‌تر دنبال می‌کنند. بعد از انتشار اخباری مبنی بر اضافه شدن ویژگی‌های ویرایش و یادآوری، شایعاتی از اضافه شدن حالتی برای حذف پیام در این مسنجر نیز به گوش می‌خورد که با این اطلاعات جدید، به‌نظر حقیقت دارند.

به‌گزارش Mashable و با توجه به اطلاعاتی که توسط حساب کاربری “WABetaInfo” در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، سازندگان نرم افزار پیام رسان واتس اپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی هستند که به واسطه آن، امکان ابطال یا لغو پیام (Revoke) وجود خواهد داشت.

احتمالا زمان کوتاهی برای ابطال پیام در نرم افزار پیام رسان واتس اپ در نظر گرفته شده باشد

اگرچه هنوز زمان موجود برای ابطال پیام اعلام نشده، ولی به نظر می‌رسد کاربران تا زمانی‌که مخاطب، پیام را دریافت یا مطالعه نکرده، می‌توانند آن را حذف کنند. اگر پیامی ارسال شود و یک تیک کنار آن قرار گیرد، بدان معنی‌ست که نوشته شما به سرور واتس اپ ارسال شده اما هنوز توسط مخاطب مشاهده یا دریافت نشده است. اگر بعد از ارسال پیام، دو تیک را کنار آن ببنید، چنین معنی می‌دهد که پیام شما برای مخاطب ارسال شده و او نیز احتمالا با دریافت نوتیفیکیشن مربوطه از وجود آن آگاه است. با توجه به تصویر منتشرشده، به‌نظر تنها در حالت اول امکان ابطال پیام وجود دارد.

این در حالی‌ست که یکی از رقبای سرسخت واتس اپ یعنی پیام رسان تلگرام، در گذشته این ویژگی را با فرصتی 48 ساعته برای حذف پیام در اختیار کاربران قرار داده بود.

نرم افزار پیام رسان واتس اپ

این اولین باری نیست که اطلاعاتی در مورد امکان حذف یا ابطال پیام منتشر می‌شود. اواسط دسامبر سال گذشته نیز WABetaInfo با ارسال توییتی از احتمال اضافه شدن این ویژگی به iOS 2.17.1.869 خبر داده بود. به‌علاوه اخبار جدید نشان می‌دهد که سازندگان در نسخه بعدی نرم افزار پیام رسان واتس اپ ، ویژگی به‌اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی را نیز اضافه خواهند کرد.

هرچند، تمامی این موارد در نسخه آزمایش واتس اپ دیده شده‌اند و شاید سازندگان تصمیم اضافه کردن آن به نسخه‌های بعدی را نداشته باشند. اما احتمال اضافه شدن حالت ابطال پیام بسیار زیاد است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*