گوشی ال جی جی 6

تازه‌ترین اخبار پیرامون گوشی ال جی جی 6 ؛ بدنه شیشه‌ای ضد آب و باتری غیرقابل تعویض

رفته رفته به زمان رونمایی از گوشی ال جی جی 6 (LG G6)، تازه‌ترین پرچمدار گوشی های هوشمند کمپانی ال جی نزدیک می‌شویم. هر چه که به جلو‌تر می‌رویم اخبار جدیدی پیرامون این محصول به بیرون درز پیدا می‌کند. این روزها رسانه‌های کره‌ای اکثر وقت خود را صرف اخبار مرتبط با مشخصات و خبرهای جدید این محصول می‌کنند و در همین راستا، سر تامین کنندگان شرکت ال جی موبایل نیز به شدت شلوغ شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات به بیرون درز کرده، بدنه‌ی شیشه‌ای این گوشی باعث شده تا دیگر شاهد حضور یک باتری قابل تعویض نظیر گوشی های جی 5 و وی 20 نباشیم؛ کمپانی ال جی سال گذشته در دو گوشی پرچمدار سری G و V خود از چنین باتری‌هایی استفاده کرده بود. از سویی دیگر دریافت تاییدیه IP68 نیز دلیل خوبی خواهد بود تا شما انتظار یک باتری قابل تعویض را نداشته باشید. بر اساس این شایعات، ال جی جی 6 می‌تواند تا عمق یک و نیم متری آب و تا 30 دقیقه دوام بیارود.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی باید به یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 1440×2880 پیکسل اشاره کرد. به گفته ال جی این نمایشگر ارائه کننده نسبت ابعاد غیر متعارف 2:1 است که تا پیش از این شاهد چنین مشخصاتی در بین گوشی های هوشمند نبوده‌ایم. ال جی برای به دست آوردن این نسبت ابعاد جذاب در طراحی کلی محصول تجدید نظر کرده است. آن‌ها حاشیه‌های بالایی و پایینی نمایشگر را به اندازه حداقلی 4 میلی‌متر رسانده‌اند و نمایشگر گوشی طوری به نظر می‌رسد که گویا تمام صفحه جلویی را به خود اختصاص داده است.

قیمت گوشی ال جی جی 6 تنها 50 دلار گرانتر از LG G5

گوشی ال جی جی 6 همچنین میزبان دوربین دوگانه در قسمت پشتی خود خواهد بود که یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر آن تعبیه شده است. علاوه بر این، احتمالا سیستم صوتی 32 بیتی DAC به کار رفته در گوشی ال جی وی 20 (LG V20) را نیز می‌توانیم در این پرچمدار جدید بیابیم تا این گوشی از هر نظر یک قدرتمند به تمام معنا باشد. در انتها این منابع ادعا می‌کنند که گوشی ال جی جی 6 در زمان عرضه،‌ 50 دلار گران‌تر از گوشی G5 خواهد بود. لازم به ذکر است که تمامی این اخبار و اطلاعات توسط تامین کنندگان سخت افزاری کمپانی ال جی به بیرون درز پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. لطفا قیمت تقریبی در ایران و تاریخ عرضه را ذکر نمایید .