اینستاگرام به زودی امکان آپلود کردن چند عکس در یک پست را خواهد داد

اینستاگرام به زودی امکان آپلود کردن چند عکس در یک پست را خواهد داد

قابلیت اشتراک گذاری چندین عکس در یک پست اینستاگرام (Instagram) که از آن تحت عنوان قابلیت ساخت آلبوم یاد می‌شود، به زودی در اختیار کاربران این شبکه‌ی اجتماعی قرار خواهد گرفت. در حال حاضر کاربران دارای اکانت‌های معمولی تنها می‌توانند یک تصویر را در یک پست منتشر کنند و تنها چند مورد از حساب‌های تبلیغاتی قابلیت ارسال چند تصویر در یک پست را دارند؛ تماشاگران این حساب‌های کاربری تبلیغاتی می‌توانند با سوایپ کردن تصاویر به سمت چپ و راست، آنها را در قالب همان پست مشاهده کنند.

حالا بر مبنای شواهدی که در آخرین نسخه‌‌ی بتای اینستاگرام برای سیستم عامل اندروید به دست آمده است، این قابلیت کاربردی به زودی در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت و جامعه‌ی کاربری ۶۰۰ میلیونی اینستاگرام می‌توانند به ساخت آلبوم‌های مورد نظر خود در این برنامه بپردازند. نکته‌ی جالب اینجاست که از طریق این قابلیت، امکان ارسال چندین ویدیو و عکس نیز به صورت ترکیبی در یک پست وجود خواهد داشت و به طور مثال تصاویر و کلیپ‌هایی که از جشن تولد دوست خود گرفته‌اید را می‌توانید در یک پست ویژه منتشر کنید.

برای این کار به جای تپ کردن و انتخاب یک عکس یا یک ویدیو، کاربران باید دست خود را بر روی آن فایل تصویری چند ثانیه نگه دارند تا وارد محیط انتخاب چندتایی بشوند. از آنجا شما قادر خواهید بود که تا سقف ۱۰ فایل شامل عکس و یا ویدیو را انتخاب کنید و در آلبوم خود آپلود نمایید. قابلیت اعمال یک فیلتر به طور کلی و یا فیلترهای هنری جداگانه بر روی تک تک تصاویر این آلبوم وجود خواهد داشت و نکته‌ی جذاب این است که کاربران نیز می‌توانند به طور جداگانه، برای لایک کردن هر تصویر تصمیم بگیرند.

تاریخ عرضه‌ی قابلیت آپلود آلبوم در اینستاگرام هنوز اعلام نشده است

اینستاگرام به زودی امکان آپلود کردن چند عکس در یک پست را خواهد داد

به گزارش خبرگزاری Droid Life و به نقل از حساب کاربری Philip Chang بر روی شبکه‌ی اجتماعی توییتر، این قابلیت در حال حاضر بر روی نسخه‌ی بتای اینستاگرام در سیستم عامل اندروید وجود دارد و توسعه‌دهندگان این سیستم عامل می‌توانند از آن لذت ببرند. البته نکته‌ی مهم این است که گویا در حال حاضر، این قابلیت در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود قرار دارد و علاوه بر عملکرد نه چندان روان، معمولا پیام‌های اروری را هنگام آپلود کردن تصاویر و ویدیوهای چندتایی برای صاحبان آن اکانت به نمایش درمی‌آورد.

خبرگزاری The Verge تلاش کرده است که برای اطلاع از زمان دقیق عرضه‌ی این قابلیت برای کاربران اندروید و آی او اس، با مسئولان اینستاگرام تماس برقرار کند، اما سخنگویان این کمپانی از ارائه‌ی اطلاعات دقیق‌تر خودداری کرده‌اند. به هر ترتیب به نظر می‌رسد که نیازی به انتظار طولانی نداشته باشیم و احتمالا تا چند هفته‌ی دیگر، تمام کاربران قادر خواهند بود از قابلیت ساخت آلبوم در این شبکه‌ی اجتماعی بهره ببرند؛ البته ما نیز مانند شما امیدواریم که این قابلیت به زودی در اختیار همه قرار بگیرد تا شاید که به لطف این ویژگی، از هزاران و میلیون‌ها تصویری که بعد از هر جشن و اتفاقی توسط دوستان و اعضای فامیل بر روی اینستاگرام آپلود می‌شود، خلاصی پیدا کنیم!

گفتنی است که احتمالا بعد از تکمیل روند توسعه‌ی بخش لایو استوری و ارائه‌ی این قابلیت جدید به طور عمومی، امکانات مورد درخواست کاربران نظیر امکان زمان‌بندی برای انتشار پست‌های آینده نیز در دستور کار مدیران این شبکه‌ی اجتماعی قرار بگیرد.

به روزرسانی: آپدیت جدید دارای قابلیت ایجاد آلبوم در اینستاگرام در روز جمعه ششم اسفند ماه عرضه شد. برای دانلود این نسخه، از لینک مشخص شده استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*