نتایج تست باتری هواوی میت 9 منتشر شد؛ عمر باتری بهتر نسبت به آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 7 اج و گوگل پیکسل ایکس ال!

نتایج تست باتری هواوی میت 9 منتشر شد؛ عمر باتری بهتر نسبت به آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 7 اج و گوگل پیکسل ایکس ال!

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که تمایل به داشتن یک باتری قدرتمند و کافی برای چند ساعت استفاده‌ی سنگین هستید، شاید برایتان جالب باشد که عمر باتری گوشی هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) را به طور دقیق بدانید. آیا همانطور که کمپانی سازنده ادعا کرده است، این اسمارت فون میتواند به مدت ۲ روز نیاز کاربران را برطرف کند؟ عملکرد باتری این گوشی میان رده در مقایسه با پرچمداران قدرتمند بازار شامل گلکسی اس 7 اج، آیفون 7 پلاس و گوگل پیکسل ایکس ال چه خواهد بود؟ اینها سوالاتی هستند که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد؛ پس با ما همراه باشید.

طبق نتایج گزارش جدیدی که فون آرنا منتشر کرده است، گویا هواوی میت 9 در بخش ظرفیت و قدرت شارژدهی باتری، عملکرد بسیار مناسبی دارد و تقریبا از بسیاری از گوشی‌های سطح بالای دنیای اسمارت فون‌ها نیز قدرت بیشتری خواهد داشت. این تست که به صورت مشترک بر روی تعدادی از گوشی های برتر بازار انجام شده است، نشان میدهد که باتری هواوی میت 9 تقریبا به طور متوسط، پنجاه درصد عملکرد بهتری از تمام رقبا داشته است و این میزان در مقایسه با آیفون ۷ پلاس، به بیش از سه ساعت عمر باتری بهتر رسیده است!

در تست فون آرنا، متخصصان این وب‌سایت گوشی‌های مختلف را در جریان عملکردهای مختلفی که هر کاربر به طور روزانه از آنها استفاده می‌کند، قرار می‌دهند. باتری هواوی میت 9 با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت موفق شده است که به میزان ۱۲ ساعت و ۱۴ دقیقه از پس این تست بر بیاید و گوشی را روشن نگه دارد. این در حالی است که باتری آیفون ۷ پلاس تنها موفق شده است که ۹ ساعت و ۵ دقیقه گوشی را روشن نگه دارد و این یک اختلاف فاحش را بین دو اسمارت فون اپل و هواوی نشان می‌دهد؛ همانطور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، گوگل پیکسل ایکس ال با ۷ ساعت و ۱۹ دقیقه و گلکسی اس ۷ اج با ۷ ساعت و ۱۸ دقیقه عملکرد مداوم موفق شده‌اند که در رتبه‌های بعدی قرار بگیرند:

نتایج تست باتری هواوی میت 9 منتشر شد؛ عمر باتری بهتر نسبت به آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 7 اج و گوگل پیکسل ایکس ال!

اگر به نتایج این تست استناد کنیم، عمر باتری دو روزه برای این دیوایس که توسط هواوی ادعا شده است، تقریبا حقیقت دارد و اگر استفاده‌ی سنگینی از آن نشود، شما نیازی نخواهید داشت که گوشی خود را هر شب شارژ کنید و این موضوع بسیار جذابی است. به نظر می‌رسد که کمپانی سازنده در ساخت باتری هواوی میت 9 بسیار موفق عمل کرده است و با تحقق وعده‌ها، کاربران احتمالا قادر خواهند بود که ساعت‌های زیادی در حالت استندبای و ساعت‌هایی با استفاده‌ی نه چندان سنگین از آن بهره ببرند، بدون این که نیازی به شارژ مجدد داشته باشند.

سرعت شارژ مجدد باتری هواوی میت 9 قابل قبول است

بخش دوم تست‌های باتری فون آرنا به مدت زمانی که باتری این گوشی‌ها برای یک شارژ کامل به آن نیاز دارند، بررسی شده است. باتری ۴ هزار میلی‌آمپری هواوی میت 9 تنها به ۲ ساعت و ۲۴ دقیقه زمان نیاز دارد تا از صفر درصد به شارژ کامل برسد. این زمان با استفاده از شارژر معمولی که همراه دیوایس ارائه می‌شود، محاسبه شده است. البته با وجود فناوری‌های شارژ سریع که در گوشی‌های سطح بالای این روزها وجود دارند، مطمئنا نمی‌توانیم بگوییم که شارژ شدن باتری هواوی میت 9 بسیار سریع انجام می‌گیرد، اما باز هم این گوشی موفق شده است که سرعت شارژ بالاتری از باتری آیفون ۷ پلاس (نیاز به ۳ ساعت و ۱۷ دقیقه برای شارژ از صفر تا صد) را ارائه نماید.

نتایج تست باتری هواوی میت 9 منتشر شد؛ عمر باتری بهتر نسبت به آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 7 اج و گوگل پیکسل ایکس ال!

گوشی وان پلاس ۳ تی برای شارژ کامل تنها به یک ساعت و ۲۵ دقیقه زمان نیاز دارد و از این حیث، بهترین عملکرد در میان تمام گوشی‌های داخل این لیست را به ثبت رسانده است. گوشی ال جی وی ۲۰ نیز برای شارژ کامل از صفر تا صد درصد، تنها یک دقیقه بیشتر از پرچمدار وان پلاس به زمان دارد و در جایگاه دوم قرار گرفته است. همانطور که شما عزیزان گجت نیوزی در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، گلکسی اس ۷ اج سامسونگ و پیکسل ایکس ال گوگل نیز در جایگاه‌های بعدی از نظر سرعت شارژ قرار گرفته‌اند.

بنابراین در مجموع می‌توانیم عملکرد باتری هواوی میت 9 را بسیار قابل قبول بنامیم و باید گفت که این برند چینی در این بخش بسیار موفق عمل کرده است. این موضوع زمانی جذاب‌تر می‌شود که بدانیم قیمت جهانی میت ۹ نسبت به محصولاتی نظیر آیفون ۷ پلاس اپل و گوگل پیکسل ایکسل ال، بیش از ۱۵۰ دلار پایین‌تر است و همین ویژگی، خرید آن را برای کاربران دارای بودجه‌های پایین‌تر، آسان‌تر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خخخخخ
    چرا میت 9 رو زدین میان رده؟
    فکر کنم شما گجت نیوز ها باید ی تعریف جدید و متفاوت از پرچم دار داشته باشین
    من میت 8 دارم واقعا تو شارژدهی عالیه

  2. میت 9 میان ردست زدین میان رده!!!!!!
    همین میت 9 کل گوشی هایی که گفتینو قورت میده!
    عجبا.
    اگرم تو متن اینجور نوشته و شما فقط ترجمه کردین باید بگم بازم کارتون درست نیست چون یه چیز اشتباهو ترجمه کردین

    • البته بهتر بود میگفتین بالارده. گرچه پرچمداره.
      در مورد زمان شارژ میت ۸ که تو فون‌آرنا زده ۱۵۶ دقیقه، من خودم بارها تست کردم از یک به صد رو تو ۱۲۵ دقیقه کامل میکنه.