بهترین برنامه های مدیریت اقساط

معرفی بهترین برنامه های مدیریت اقساط برای اندروید و آی او اس

امروزه بسیاری از سایت‌ها، سرویس‌های اینترنتی و یا محصولات هوشمند، خدمات خود را با دریافت مبلغی ناچیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران برای استفاده از سرویس‌های مختلف، اشتراک مربوطه را دریافت و ماهانه هزینه مورد نظر را پرداخت کنند. با افزایش تعداد حساب‌ها احتمال فراموش کردن تاریخ سررسید امری طبیعی‌ست. اگرچه راه‌های بسیاری برای کنترل این مشکل وجود دارد، اما در ادامه می‌خواهیم با معرفی بهترین برنامه های مدیریت اقساط برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس، سریع‌ترین و آسان‌ترین راه را پیش روی‌تان قرار دهیم.

نرم افزارهایی که در ادامه معرفی می‌شوند، 5 مورد از بهترین برنامه های مدیریت اقساط هستند که پاسخگوی تمام نیازهای شما خواهند بود. این برنامه‌ها موارد مختلفی همچون روش، زمان و چیزی که در حال پرداخت پول برای آن هستید را نمایش داده و در صورت امکان، می‌توانند شما را در پرداخت بهینه و به‌موقع نیز کمک کنند.

بهترین برنامه های مدیریت اقساط و پرداخت‌ها

Bobby

کار کردن با نرم افزار “Bobby” بسیار آسان خواهد بود و کاربران می‌توانند از میان صدها الگوی پیش‌فرضی که برای پرداخت بابت خدمات تعیین شده، یکی را به دلخواه انتخاب کرده و یا الگوی شخصی خود را بسازند. بعد از وارد کردن اطلاعات، چشم‌اندازی از پرداخت‌های آتی و هزینه‌هایی که تاکنون برای سرویس مورد نظر انجام داده‌اید، پیش روی‌تان قرار می‌گیرد.

به کمک این برنامه توانمند دیگر هنگام سررسید پرداخت غافلگیر نخواهید شد. همچنین Bobby در مدیریت سرمایه و روش پرداخت می‌تواند همراه بسیار خوبی برای کاربران باشد.

لینک دانلود: آی او س

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

SubscriptMe

“SubscriptMe” یکی از بهترین برنامه های مدیریت اقساط و پرداخت‌ها است که به کاربران در مدیریت هزینه‌ها و پرداخت‌های ماهیانه و سالیانه کمک کرده و این امکان را فراهم می‌کند تا از بودجه خود نهایت استفاده را داشته باشید. همچنین یکی از قابلیت‌های بسیار خوبی که در این نرم افزار وجود دارد، امکان جستجو میان اقساط و پرداخت‌های مختلف بدون وارد کردن اطلاعات مربوط به کارت اعتباری است. به‌علاوه کاربران می‌توانند در یک نمای ساده و کامل، پرداخت‌های خود را مشاهده کنند.

امکان اضافه کردن یادآور برای پرداخت‌های دوره‌ای محدود و همچنین آگاهی از سرویس‌هایی که کاربران دیگر از آن استفاده می‌کنند، از ویژگی‌های این برنامه قدرتمند محسوب می‌شوند.

لینک دانلود: آی او س

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

Truebill

کاربران به کمک برنامه توانمند “Truebill” قادر به کنترل و مدیریت پرداخت‌های خود خواهند بود. سیستم‌های پیشرفته موجود در این برنامه، امکان نظارت دقیق بر اقساط را داشته و به سادگی می‌توان تنظیمات مربوط به تغییر هزینه یا افزایش قیمت را در بخش‌های مختلف آن اعمال کرد. همچنین ارائه پیشنهادهای مختلف برای کاهش هزینه‌ها و پرداخت‌ها، می‌تواند Truebill را به برنامه‌ای کارآمد تبدیل کند.

اگر به دنبال نرم افزاری “نگهبان” و حساس روی پرداخت‌ها هستید، Truebill بهترین انتخاب خواهد بود.

لینک دانلود: آی او س / اندروید

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

Billy

نرم افزار “Billy” را می‌توان یکی از برنامه‌های موفق در زمینه مدیریت اقساط و پرداخت‌ها در نظر گرفت. در کنار الگوهای پیش‌فرض متعدد برای سرویس‌های مختلف، امکان طراحی و تعیین الگویی خاص نیز برای کاربران وجود خواهد داشت. به‌علاوه کاربران می‌توانند حساب‌های مختلف را با رنگ‌هایی متفاوت مشخص کرده و یا آنها را بر اساس حروف الفبا و زمان پرداخت مرتب کنند.

اگر به دنبال نرم افزاری ساده و در عین حال کاربردی و با امکانات ویژه هستید، Billy بهترین انتخاب است.

لینک دانلود: اندروید

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

Outflow

“Outflow اپلیکیشنی توانمند و کارآمد است که با محاسبه زمان باقی مانده به سررسید پرداخت، شما را مطلع خواهد کرد. تمام اشتراک‌ها و سرویس‌های خریداری‌شده کاربران در یک محل نمایش داده می‌شوند تا کار بررسی آنها آسان‌تر باشد. به‌علاوه، در این حالت امکان مشخص شدن هزینه‌های انجام‌شده طی دوره‌های مختلف نیز وجود خواهد داشت.

لینک دانلود: آی او س

   

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*