تبلت گلکسی تب اس 3

سامسونگ دعوتنامه‌های تبلت گلکسی تب اس 3 برای MWC 2017 را ارسال کرد

روز گذشته بود که اطلاعاتی مبنی بر احتمال معرفی تبلت گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3) در کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017) همراه با مشخصات فنی آن منتشر شد. بعد از گذشت یک روز، حالا سامسونگ دعوتنامه‌های رسمی خود برای معرفی این تبلت در بارسلون را ارسال کرده است.

تبلت گلکسی تب اس 3 ، هشتم اسفند ماه معرفی می‌شود

دیروز کمپانی کره‌ای سامسونگ با ارسال چندین ایمیل برای اهالی رسانه، همراه با تیزری مخصوص رسما از معرفی محصول جدید خود در کنگره جهانی موبایل 2017 خبر داده است. با توجه به تیزر منتشرشده، ستاره درخشان سامسونگ در تاریخ 8 اسفند ماه (26 فوریه) و ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی طی کنفرانس خبری این شرکت معرفی می‌شود. اگرچه نامی از این تبلت در میان نیست، اما تصویر منتشر شده و حاشیه پایینی آن، نسل جدید گلکسی تب را تایید می‌کند.

با توجه به اطلاعاتی که پیش‌تر منتشر شده، تبلت گلکسی تب اس 3 همراه با صفحه نمایشی 9.6 اینچی با رزولوشن 1535×2048، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی تولید و روانه بازار خواهد شد. همچنین این تبلت قرار است در دو نسخه وای فای و 4G/LTE در اختیار کاربران قرار گیرد.

تبلت گلکسی تب اس 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*