گوشی گوگل پیکسل 2 : تلاش گوگل برای ارائه یک گوشی با حاشیه صفحه حداقلی

نخستین گوشی های پیکسل کمپانی گوگل در حال حاضر سه ماه است که پا به میدان رقابت گذاشته‌اند، اما از همین حالا شایعات نسل آینده این گوشی ها آغاز شده است. شایعاتی از سایت 9to5 منتشر شده‌اند که ادعا می‌کنند گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) از دوربین و پردازنده بهبودیافته‌تر همراه با افزایش قیمت بسیار کم و البته بدنه‌ی ضد آب بهره می‌برد. این بسیار خوب و عالی است، اما بدون شک قابلیت های بیشتری در اینجا وجود خواهد داشت که پس از عرضه نهایی متوجه آن‌ها خواهیم شد. بدیهیست که یکی از بارز‌ترین ویژگی‌های نسل دوم گوشی پیکسل مقاومت آن در برابر آب خواهد بود. قطعات سخت افزاری به طبع به روز خواهند شد و عملکرد دوربین نیز نسبت به نسل فعلی بهبودیافته‌تر خواهد بود.

در اینجا سوالات جذابی در ذهن ما شکل گرفته است: نسل جدید گوشی پیکسل می‌تواند با پرچمداران سال 2017 نظیر گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8)، ال جی جی 6 (LG G6) و آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) رقابت کند؟ و آیا می‌توانیم برخلاف نسل فعلی گوشی های گوگل شاهد حاشیه‌های حداقلی نمایشگر همراه استفاده از یک نمایشگر جذاب با وضوح 4K باشیم.

گوشی های فعلی پیکسل در تضاد با موج آینده گوشی هایی نظیر محصولات مذکور بالایی هستند که بدون شک حاوی حاشیه‌های حداقلی نمایشگر خواهند بود. هرچند پرچمداران جدید شرکت‌ها هنوز معرفی نشده‌اند، اما انتظار می‌رود استاندارد جدید پرچمداران در سال 2017 میلادی فارغ از بخش سخت افزاری، به نمایشگر مربوط باشد. بدون شک گوگل نیز همین مسیر را در پیش خواهد گرفت و قصد دارد با نگهداشتن اندازه اصلی گوشی پیکسل، از نمایشگری به مراتبط بزرگ‌تر در گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) استفاده کند. با توجه به مدرن‌تر شدن سخت افزارها، دیگر مواردی نظیر باتری و دوربین جای کمتری را در زیر قاب گوشی کسب خواهند کرد تا فضا برای سایر قطعات بیشتر باشد.

گوشی گوگل پیکسل 2

گوشی گوگل پیکسل 2 یک تلفن با قامتی فوق‌العاده بلند خواهد بود

آیا واقعا نسل دوم گوشی گوگل پیکسل از قد و قواره بلندتری نسبت به گوشی های معمول اندرویدی برخوردار خواهد بود؟ شرکت گوگل اغلب از قابلیت های مدرنی نظیر NFC و USB نوع C در دستگاه های جدید خود استفاده می‌کند، با توجه به باریک و کوچک‌تر شدن این قابلیت‌ها نسبت به نسل های گذشته درگاه های ارتباطی، بدون شک همین قضیه به گوگل کمک می‌کند تا بتواند از طراحی باریک با قامتی بلند در گوشی مذکور استفاده کند.

بر اساس آخرین شایعات، مدل اصلی گوشی گوگل پیکسل 2 از نمایشگری بزرگ‌تر از نسل فعلی مدل اصلی پیکسل و حتی شاید هم اندازه با مدل پیکسل ایکس ال (5.5 اینچ) بهره‌مند باشد. این چندان هم نمی‌تواند عجیب باشد، چرا که به نظر می‌رسد گوشی های آینده کمپانی های ال جی، سامسونگ و سایر بزرگان سازنده گوشی های هوشمند نیز چنین رویه‌ای را در پیش بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام – این مطلب خیلی ارزشمندی بود من لذت بردم و اینکه سایتتون هم عالیه خدا قوت ...