تصویری از گوشی میزو پرو 7 با نمایشگر خمیده و کلید هوم فیزیکی در دنیای واقعی

پس از ماه‌ها درز شایعات و اخبار مختلف در خصوص پرچمدار آینده کمپانی شرکت میزو، بالاخره تصویر جدیدی از آن به بیرون درز پیدا کرد. همانطور که در زیر می‌توانید مشاهده کنید، این نسخه سفید گوشی میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) است که در تایید شایعات شنیده شده از نمایشگری دو لبه خمیده بهره می‌برد. کلید فیزیکی هوم چندقابلیتی این شرکت به نام “mBack” نیز در زیر این نمایشگر به خوبی به چشم می‌خورد. البته نکته منفی که در این تصاویر به چشم می‌خورد، ناهنجاری هایی است که در اطراف نمایشگر خمیده این گوشی به چشم می‌خورد تا از زیبایی آن بکاهد.

به نظر می‌رسد رابط کاربری Flyme 6 UI به صورت پیشفرض بر روی این گوشی نصب خواهد بود. با توجه به نوار جدیدی که در قسمت چپ گوشی میزو پرو 7 به چشم می‌خورد، به نظر می‌رسد که این رابط کاربری شامل قابلیت های تازه‌ای خواهد بود که تا پیش از این در هیچ یک از محصولات این کمپانی چینی ندیده بودیم. این احتمالا یک بار همراه با گزینه های مختلف قابل تنظیم است که شما می‌توانید با کشیدن انگشتتان به سمت راست (از طرف چپ دستگاه)، آن را فعال کنید. هرچند به نظر می‌رسد میزو برای سمت راست نیز نوار مشابهی را تعبیه کرده باشد تا کاربران به راحتی هر چه تمام و در کمترین زمان ممکن به ده‌ها گزینه دسترسی داشته باشند.

گوشی میزو پرو 7

یک نوار کناری مشابه نوار گلکسی اس 7 اج در کنار نمایشگر گوشی میزو پرو 7

ما چنین قابلیتی را پیشتر در برخی از دستگاه ها نظیر گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge) دیده‌ایم، با این حال چنین کاری از سوی میزو جسورانه به نظر می‌رسد. بر اساس آنچه که در تصویر نمایان است، گوشی میزو پرو 7 از یک تریم فلزی در دو بدنه بهره می‌برد، اگرچه ما هنوز نمی‌دانیم که جنس استفاده شده برای ساخت آن آلومینیوم بوده و یا از آلیاژهای دیگری نظیر تیتانیوم استفاده شده است. لازم به ذکر است که بدنه اصلی این گوشی به گفته خود شرکت میزو از جنس تیتانیوم بوده و از استحکام بالایی برخوردار خواهد بود. تنها ساعاتی پیش بود که تصاویری از این گوشی منتشر شد که مشخصات مختلفی را با خود ارائه می‌کرد.

برای آن دسته از کاربرانی که از مشخصات فنی این گوشی بی‌خبرند، باید بگوییم که گوشی میزو پرو 7 از یک نمایشگر 5.7 اینچی بهره می‌برد که به اعتقاد برخی شایعات ارائه کننده وضوح 4K بوده و البته برخی دیگر نیز معتقدند این نمایشگر وضوحی برابر با 2K را ارائه خواهد کرد. در زیر قاب این گوشی نیز شاهد حضور سه رم مختلف (بسته به مدل انتخابی کاربر) شامل 4 / 6 / 8 گیگابایت خواهیم بود. یک دوربین 12 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این گوشی نقش بسته است که به ادعای شایعات حاوی سنسور IMX362 سونی است. این سنسور قادر به ارائه تصاویری بسیار شفاف و زیبا است که می‌تواند همراه با یک نرم افزار، ایده آل عکاسی با گوشی های هوشمند شود. علاوه بر این باید به سیستم عامل اندروید 7 نوقا، رابط کاربری Flyme 6 UI و در انتها چیپست مدیاتک هلیو ایکس 30 اشاره کرد. میزو احتمالا طی ماه‌های آینده از این گوشی موبایل اندرویدی رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*