میزو پرو 7 (Meizu PRO 7) با بدنه‌ی تیتانیومی و مشخصات رم 8 گیگابایتی

میزو پرو 7 با بدنه‌ی تیتانیومی و رم 8 گیگابایتی تمام توجهات را به خود جلب می‌کند

میزو پرو 7 (Meizu PRO 7) قرار است به عنوان پرچمدار بعدی کمپانی میزو معرفی شود و از آنجایی که پرچمداران این برند چینی دارای قیمت‌های مناسبی هستند، تعداد زیادی از علاقه‌مندان مشتاق هستند تا از طراحی و مشخصات فنی این گوشی جدید رونمایی شود تا آنها بتوانند برای خرید آن برنامه‌ریزی کنند.

در همین راستا و ساعاتی پیش، تصاویر جدیدی از گوشی میزو پرو 7 منتشر شده است که علاوه بر بدنه‌ی زیبا و مستحکم آن، از برخی از مشخصات سخت افزاری این گوشی نیز پرده برداشته است. البته نکته‌ی جالب اینجاست که این تصاویر به هیچ وجه شبیه به عکس‌های بی‌کیفیتی که معمولا از اسمارت فون‌های جدید لو می‌روند، نیستند و حتی به نظر می‌رسد که آنها قرار است به طور رسمی توسط میزو برای معرفی این مدل مورد استفاده قرار بگیرند و حالا به لطف این افشاگری ما قادر هستیم که قبل از رونمایی رسمی، آنها را مشاهده کنیم.

از آنجایی که در این سه عکس بیشتر بر روی پنل پشتی میزو پرو 7 تمرکز شده است، می‌توانیم بگوییم که حداقل از این نظر، پرچمدار جدید میزو شباهت زیادی به مدل‌های میزو پرو ۶ و میزو پرو ۶ اس دارد. البته نکته‌ی مهم اینجاست که برخلاف این شباهت ظاهری، گویا قرار است به جای آلومینیوم، از تیتانیوم برای ساخت این گوشی جدید استفاده شود و اگر این موضوع به حقیقت بدل شود، شاهد یکی از مستحکم‌ترین بدنه‌ها در میان تمام اسمارت فون‌های چینی خواهیم بود.

مشخصات میزو پرو 7 همه را برای خرید آن وسوسه خواهد کرد!

میزو پرو 7 (Meizu PRO 7) با بدنه‌ی تیتانیومی و مشخصات رم 8 گیگابایتی

طبق اطلاعاتی که به همراه این تصاویر فاش شده است، گوشی میزو پرو 7 دارای یک نمایشگر ۵.۷ اینچی خواهد بود که با رزولوشن 4K خود می‌تواند نظر علاقه‌مندان دنیای فیلم و بازی را به خود جلب کند. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که از نوع سنسورهای IMX362 سونی است، بر روی پنل پشتی قرار خواهد گرفت و با سایز پیکسل 1.4um، در نقش دوربین اصلی این دیوایس ایفای نقش خواهد کرد. مطمئنا این مشخصات جذاب برای امکانات تصویربرداری در کنار گزینه‌های ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی برای حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و پردازنده‌ی ده هسته‌ای هلیو ایکس ۳۰ که دارای معماری ۶۴ بیتی و توسط مدیاتک تولید شده است، می‌تواند میزو پرو 7 را در لیست خرید تعداد زیادی از علاقه‌مندان به پرچمداران اندرویدی چینی قرار دهد.

البته در نهایت این نکته را هم در نظر داشته باشید که میزو پرو 7 با این مشخصات فوق‌العاده، هنوز در حد یک شایعه است و هیچ حرفی از سوی مقامات رسمی میزو درباره‌ی مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه‌ی آن به میان نیامده است. در این گزارش ادعا شده است که قیمت مدل دارای حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی این محصول، ۳۷۹۹ یوآن (حدود ۵۵۲ دلار) خواهد بود و البته درباره‌ی قیمت مدل‌های دارای رم ۴ و ۶ گیگابایتی آن صحبتی به میان نیامده است. اگر این کمپانی چینی قصد داشته باشد همان برنامه‌ریزی سال‌های گذشته را ادامه دهد، احتمالا در ماه آوریل (اوایل فروردین سال آینده) باید شاهد رونمایی از این پرچمدار پیشرفته باشیم.

میزو پرو 7 (Meizu PRO 7) با بدنه‌ی تیتانیومی و مشخصات رم 8 گیگابایتی

در ضمن قیمت مدل پرو 7 نیز با در نظر گرفتن مشخصات سخت افزاری جذاب آن، کمی بالا به نظر می‌رسد و این موضوع احتمالا برای آن دسته از کاربرانی که بر روی قیمت‌گذاری‌های نسبتا مناسب‌تر این برند چینی در گذشته حساب باز کرده بودند، ممکن اسن کمی ناامید‌کننده‌ به نظر برسد؛ هرچند که علاوه بر میزو، شیائومی نیز تقریبا همین سیاست را دنبال کرده است و به نظر می‌رسد که نام‌های محبوب این کشور نیز قصد دارند همگام با دیگر کمپانی‌های جهان در زمینه‌ی بازاریابی و سیاست‌های فروش محصولات خود عمل کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*