گیفت کارت

گیفت کارت گوگل پلی و آیتونز ارزان را چگونه تهیه کنیم ؟‌

همانطور که مطلع هستید در کشور عزیزمان ایران، به دلیل تحریم هایی که از طرف کمپانی گوگل و اپل وجود دارد خرید گیفت کارت گوگل پلی یا گیفت کارت آیتونز برای کاربران Android و iOS که از دستگاه های اندرویدی و اپل استفاده می‌کنند تقریبا امریست غیر ممکن. بلاک شدن حساب کاربری Google Wallet یا غیر فعال شدن اکانت iCloud از مشکلاتی است که کاربرانی که بصورت مستقیم اقدام به خرید گیفت کارت می‌کنند با آن مواجه هستند. اما آیا در این شرایط راهی برای خرید ارزان و بی دردسر گیفت کارت گوگل پلی و آیتونز وجود دارد ؟

پاسخ پرسش بالا مثبت است، محدودیت های خرید گیفت کارت در ایران باعث شده تا فروشگاه هایی برای رفع این مشکل در کشورمان ایجاد شوند تا کاربران بتوانند به راحتی اقدام به خرید انواع گیفت کارت کنند؛ اما همانطور که میدانید، اعتماد به فروشگاه های آنلاین همواره کاری دشوار بوده و انتخاب نادرست فروشگاه مورد نظر، نتایج خوبی را به همراه نخواهد داشت.

خبر خوب این است که همچنان، فروشگاه های معدودی در کشور برای خرید گیفت کارت وجود دارند که می توان با خیال آسوده از آنها اقدام به تهیه گیفت کارت نمود. یکی از با سابقه ترین و معتبرترین این فروشگاه ها، فارسی گیفت (Farsigift) نام دارد. برندی معتبر و آشنا برای کسانی که سالهاست نیاز خود به انواع گیفت کارت را از طریق این وب سایت برطرف میکنند.

فارسی گیفت کار خود را با هدف فروش گیفت کارت گوگل پلی و آیتونز آغاز کرد. علیرغم وجود محدودیت های خرید گیفت کارت بصورت مستقیم از گوگل پلی و آیتونز شما میتوانید در این سایت علاوه بر گیفت گوگل و گیفت آیتونز به خرید گیفت کارت های ایکس باکس, PS4, اسپاتیفای و بطور کلی گیفت کارت ارزان بپردازید و گیفت کارت خود را به صورت آنی پس از خرید تحویل بگیرید.

با توجه به اینکه گیفت کارت های موجود در این فروشگاه بصورت مستقیم از نمایندگان رسمی طرف قرارداد با کمپانی اپل و گوگل تهیه و خریداری میشوند دارای قیمت بسیار ارزان و مناسب هستند. البته لازم است بدانید همیشه ازران بودن به معنی معتبر بودن یک فروشگاه نیست و برای اطمینان از اعتبار یک فروشگاه آنلاین باید ۳ مورد را بررسی کنید:

  • فروشگاه مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد
  • فروشگاه مورد نظر باید دارای یک شماره ثابت و معتبر جهت پاسخگویی و پشتیبانی به سوالات خریداران باشد
  • فروشگاه مورد نظر میبایست دارای یک آدرس پستی معتبر باشد که میتوان گفت در بسیاری از سایت های فروش آنلاین گیفت کارت برخی از این موارد موجود نیست اما سایت فارسی گیفت تمامی این موارد را در اختیار کاربران قرار داده است.

قیمت ارزان گیفت کارت ها و پشتیبانی عالی از دیگر امکاناتی است که در زمینه فروش Gift Card در سایت فارسی گیفت به کاربران عرضه میشود و همچنین مطالعه مقالاتی همچون نحوه خرید گیفت کارت, دریافت گیفت کارت رایگان, نحوه اتصال مجدد به اکانت گوگل و بسیاری مقاله جذاب دیگر در بلاگ فارسی گیفت امکانپذیر است.

از دیگر ویژگی ها بسیار جذاب فارسی گیفت خرید بسیار سریع گیفت کارت از این فروشگاه است ؛ به نحوی که کاربر با ورود به صفحه اصلی این فروشگاه پس از انتخاب محصول بدن هیچ گونه تشریفاتی مستقیم به درگاه پرداخت متصل شده و بلافاصله گیفت کارت خود را دریافت خواهد کرد.

جهت خرید انواع گیفت کارت و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فارسی گیفت ( Farsigift.ir ) مراجعه فرمایید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*