اولین تصاویر لو رفته از ال جی واچ استایل را در دو رنگ زیبا مشاهده کنید

اولین تصاویر لو رفته از ال جی واچ استایل را در دو رنگ زیبا مشاهده کنید

نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۷ تقریبا در زمینه‌ی ساعت های هوشمند و گجت های پوشیدنی دارای سیستم عامل اندروید ویر گوگل خنثی عمل کرد. اما این موضوع قرار است در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ کاملا دگرگون شود و با معرفی نسخه‌ی جدید پلتفرم پوشیدنی اندروید، انتظار می‌ر‌ود که چندین محصول جدید در این زمینه معرفی شود.

گوگل آخرین نسخه‌ی بتای اندروید ویر (Android Wear 2.0) را چندی پیش در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد و زمان عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی این پلتفرم برای روز ۹ فوریه (۲۱ بهمن ماه) زمان‌بندی شده است. با توجه به نزدیکی این تاریخ به ایام برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، احتمال زیادی وجود دارد که از چندین مدل از ساعت‌های هوشمند کمپانی‌های مختلف که مجهز به این سیستم عامل خواهند بود، رونمایی شود.

علاوه بر گوگل، یکی از کمپانی‌هایی که حضور محصولات پوشیدنی‌اش در این نمایشگاه قطعی شده، کمپانی ال جی است. این برند کره‌ای قصد دارد از دو ساعت هوشمند جدید تحت عنوان‌های ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) و ال جی واچ استایل (LG Watch Style) رونمایی به عمل بیاورد که هر جفت این ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ویر ۲.۰ خواهند بود. تا به امروز اطلاعات بسیار محدودی درباره‌ی مدل استایل وجود داشت اما حالا به لطف پست جدیدی که ایوان بلس، گرداننده‌ی حساب کاربری معروف @evleaks در توییتر، منتشر شده است، ما برای اولین بار شاهد ظاهر زیبای ساعت ال جی واچ استایل در دو رنگ رز گلد و نقره‌ای هستیم:

اولین تصاویر لو رفته از ال جی واچ استایل را در دو رنگ زیبا مشاهده کنید

LG Watch Style, in silver (top) and rose gold (bottom) pic.twitter.com/JlHaq35bZ0

— Evan Blass (@evleaks) January 28, 2017

مشخصات فنی ساعت ال جی واچ استایل (LG Watch Style)

البته تقریبا یک هفته‌ی پیش بود که تصویر دیگری از نسخه‌ی رز گلد این ساعت هوشمند توسط خبرگزاری TechnoBuffalo منتشر شده بود، اما تا به حال تصویری از این مدل را در کنار رنگ نقره‌ای آن ندیده بودیم. گفتنی است که اگر با مشخصات ساعت هوشمند ال جی واچ استایل آشنا نیستید، بهتر است بدانید که کمپانی کره‌ای قصد دارد این گجت را با یک نمایشگر دایره‌ای ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل روانه‌ی بازار کند. این نمایشگر که از نوع پنل های P-OLED ساخته شده است، باعث می‌شود که مدل استایل از مدل اسپورت، بدنه‌ی کوچکتری داشته باشد و همانطور که از نام آن برمی‌آید، برای ست کردن با لباس‌های رسمی و حضور در مراسم‌های مختلف مناسب‌تر باشد.

۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم، ۴ گیگابایت فضای‌ ذخیره‌سازی داخلی، یک باتری با ظرفیت شارژدهی ۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی، برخورداری از استاندارد سطح IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب، چیپ ان اف سی و  جی پی اس نیز برخی دیگر از مشخصات مهم این محصول هستند که تعدادی از آنها در مدل اسپورت نیز وجود خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*