گیر فیت پرو سامسونگ

ردیاب تناسب اندام گیر فیت پرو سامسونگ در راه است

یکی از بهترین ردیاب های تناسب اندام حال حاضر بازار محصولی از شرکت سامسونگ به نام گیر فیت 2 (Gear Fit 2) است. با این حال امکان دارد سامسونگ در حال کار بر روی یک ردیاب تناسب اندام دیگر نیز باشد. اخیرا وب سایت Galaxyclub همراه با SamMobile در گزارش جدید خود خبر از ثبت یک نام تجاری به نام گیر فیت پرو (Gear Fit Pro) داده است که به نظر می‌رسد مربوط به یک دستگاه تناسب اندام با همین نام بوده و در آینده‌ای نزدیک در قاره اروپا از آن رونمایی خواهد شد.

آنچه که هنوز در مورد آن هیچ اطلاعی نداریم مشخصات فنی و قابلیت های ردیاب گیر فیت 2 (Gear Fit Pro) است؛ اما با توجه به یدک کشیدن نام Pro توسط این محصول ما تنها می‌توانیم به این قضیه فکر کنیم که گیر فیت پرو قدرتمندتر از گیر فیت 2 بوده و یا احتمالا نسل جدیدی از آن است که همراه با قابلیت هایی تازه‌تر روانه بازار خواهد شد. علاوه بر این ما از زمان رونمایی این Fitness Tracker نیز مطمئن نیستیم؛ با این حال به نظر می‌رسد که در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) بارسلونا می‌توانیم اطلاعات تازه‌ای از آن کسب کنیم.

گیر فیت پرو سامسونگ

احتمال رونمایی از گیر فیت پرو در MWC 2017

سامسونگ اخیرا تایید کرده است که گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) را در این نمایشگاه رونمایی نخواهد کرد، اما به طور قطع می‌توانیم بگوییم که شاهد پرده برداری از محصولات جدیدی از سوی این غول کره‌ای نظیر تبلت های جدید،  گوشی های میان رده و حتی یک گجت پوشیدنی جدید به نام گیر فیت پرو باشیم.

ما نمی‌توانیم به طور قطع این قضیه را تایید کنیم و این احتمال وجود دارد که سامسونگ هیچ برنامه ای برای رونمایی از این ردیاب تناسب اندام در MWC 2017 نداشته باشد. در هر صورت گجت نیوز تازه‌ترین اخبار و شایعات پیرامون این محصول را پوشش خبری خواهد داد که می‌توانید با دنبال کردن ما، از آن‌ها مطلع شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*