تست سرعت شارژ وان پلاس 3T در مقابل گوگل پیکسل ایکس ال

تماشا کنید: تست سرعت شارژ وان پلاس 3T در مقابل گوگل پیکسل ایکس ال

کمپانی وان پلاس به تازگی ویدیوی جدیدی را منتش کرده است که در آن، گوشی وان پلاس 3T خود که از قابلیت شارژ سریع Dash Charge برخوردار است را در مقابل گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) قرار می‌دهد. اگر سرعت شارژ شدن یک اسمارت فون و استفاده‌ از آن در هنگام رانندگی برای یافتن مسیر برایتان اهمیت دارد، در ادامه این مقایسه‌ی مهیج را از دست ندهید.

این تست در حالی به انجام رسیده است که وان پلاس 3T و گوگل پیکسل ایکس ال هر دو در یک خودرو قرار گرفته‌اند و به شارژر متصل شده‌اند. اپلیکیشن مسیریابی گوگل مپس بر روی هر دو اسمارت فون در حال اجرا است و برای رسیدن به یک مقصد مشترک، آنها را تنظیم کرده‌اند. گوشی هوشمند محصول وان پلاس در این تست جالب به شارژر Dash car Charger که مخصوص خودرو طراحی شده، متصل شده است و گوگل پیکسل ایکس ال نیز از یک شارژر ماشینی Belkin با توان ۲۷ وات و از طریق پورت یو اس بی نوع سی تغذیه می‌شود.

از آنجا که دمای شارژ شدن این دو گوشی با یکدیگر تفاوت دارد، در ویدیو اعلام می‌شود که اسمارت فون گوگل در حین عملیات شارژ شدن و استفاده‌ی همزمان، دمای بالاتری پیدا کرده است و این در حالی است که بدنه‌ی وان پلاس 3T تقریبا خنک باقی مانده است. بیش از این توضیحی نیاز نیست و از شما عزیزان گجت نیوزی دعوت می‌کنیم برای مقایسه‌ی سرعت شارژ شدن این دو محصول قدرتمند، عملکرد میدانی آنها در ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

باتری وان پلاس 3T هنگام استفاده نیز سریع‌تر شارژ خواهد شد

در واقع هدف اصلی وان پلاس از فراهم کردن این تست مهیج این است که به کاربران نشان دهد گوشی جدید آنها در مقایسه با گوگل پیکسل ایکس ال که یکی از بهترین های حوزه‌ی اندروید محسوب می‌شود، چه عملکردی در زمینه‌ی شارژ سریع باتری دارد و باتری این اسمارت فون در مدت زمان ۳۰ دقیقه و آن هم در حالی که به طور همزمان از آن استفاده می‌شود، تا چه حدی می‌تواند شارژ شود.

یکی از مواردی که در این ویدیو و تست‌های این چینی باید به آن توجه داشته باشید، افزایش دمای بدنه است. در واقع هنگامی که شما همزمان از دیوایس خود استفاده می‌کنید و آن را به شارژر متصل کرده‌اید، پردازنده به قدرت بیشتری نیاز پیدا می‌کند و افزایش دما به طور طبیعی رخ خواهد داد. در گوشی وان پلاس 3T به سبب این که فناوری شارژر dash charge عملیات تغییر ولتاژ را در آداپتور انجام می‌دهد، به طور چشمگیری بدنه‌ی دیوایس از افزایش دما حفظ خواهد شد. این موضوع در گوگل پیکسل ایکس ال اتفاق نمی‌افتد و در واقع سرعت شارژ باتری، قربانی تلاش برای حفظ و تعادل دما می‌شود.

تست سرعت شارژ وان پلاس 3T در مقابل گوگل پیکسل ایکس ال

گفتنی است که شارژر Dash Charge Car Charger وان پلاس که مخصوص استفاده در خودرو طراحی شده است، با قیمت ۳۰ دلار و به طور جداگانه از فروشگاه‌های رسمی و آنلاین این برند چینی قابل خریداری است. البته این شارژر که دارای یک مبدل مخصوص تبدیل پورت USB-A به USB-C برای شارژ وان پلاس 3T نیز خواهد بود، به وسیله‌ی محبوبی در بین خریداران تبدیل شده و ظرفیت فروش آن حتی در برخی از کشورها نظیر ایالات متحده‌ی آمریکا به پایان رسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حیف که بطور رسمی وارد ایران نمیشه واقعا حیف گوشی به این خوبی که ما نمی تونیم بخریم