عکس گلکسی اس 8

عکس گلکسی اس 8 سامسونگ به همراه اطلاعاتی کامل لو رفت

اگر شما هم از افرادی هستید که اخبار مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) را دنبال می‌کنند، خبر خوبی برای شما داریم؛ اخیرا عکس گلکسی اس 8 همراه با اطلاعات کاملی از مشخصات فنی این گوشی منتشر شده که ما را تا حد زیادی با محصول جدید کره‌ای‌ها آشنا می‌کند. به‌علاوه این اطلاعات از طریق ایوان بلاس (Evan Blass) با نام کاربری “evleaks” در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده که می‌توان به آنها اعتماد کرد.

همان‌طور که پیشتر نیز اعلام شده بود، به‌نظر گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در دو نسخه 5.8 و 6.2 اینچی با نمایشگرهای خمیده و سوپر آمولد همراه با نسبت تصویر 18.5:9 عرضه خواهد شد. درنتیجه، محصول جدید سامسونگ نسبت به ال جی جی 6 (LG G6) با نسبت تصویر 18:9، کمی عریض‌تر خواهد بود. همچنین نمایشگر این گوشی در بخش پایینی به فشار حساس خواهد بود که کمی عجیب است.

عکس گلکسی اس 8 اندازه بزرگ پرچمدار آینده سامسونگ را تایید می‌کند

نسخه کوچکتر گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 به یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و نسخه بزرگتر آن به یک باتری 3 هزار و 500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که با توجه به اندازه صفحه نمایش آنها منطقی به نظر می‌رسد. همچنین هر دو نسخه این گوشی همراه با تراشه‌های 10 نانومتری (اسنپدراگون 835 یا نسل بعدی تراشه‌های اگزینوس) تولید می‌شوند. به هر صورت توان پردازشی گلکسی S8 نسبت به نسل قبلی یعنی گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) تا 11 درصد و قدرت پردازشگر گرافیکی آن نیز تا 23 درصد افزایش پیدا کرده است. همچنین لیتوگرافی کوچکتر تراشه این گوشی باعث شده تا مصرف آن نسبت به گذشته، 20 درصد بهینه‌تر باشد.

با عبور از تراشه‌ها و قدرت پردازشی به حافظه رم می‌رسیم که به‌نظر باز هم مهندسان از حافظه‌های 4 گیگابایتی استفاده کرده‌اند. حافظه داخلی پایه نیز در محصولات جدید سامسونگ 64 گیگابایت خواهد بود که البته امکان افزایش آن به وسیله کارت حافظه وجود دارد. در مورد دوربین، هر دو نسخه گلکسی اس 8 به سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی f/1.7 که پیشتر در گلکسی اس 7 نیز استفاده شده بود، مجهز شده‌اند، با این‌ تفاوت که حالا شاهد وجود نوعی سیستم بصری جدید هستیم. درواقع هنگام استفاده از دوربین این گوشی، آیکون‌هایی روی صفحه نمایش داده می‌شود که به واسطه آن، امکان شناسایی خودکار متون مختلف با تکیه بر سیستم تشخیص کاراکتر نوری وجود خواهد داشت.

عکس گلکسی اس 8

اگرچه در عکس گلکسی اس 8 چندان مشخص نیست، اما در بخش جلویی این گوشی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 و سنسور اسکنر عنبیه چشم کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. مورد دیگری که احتمالا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، تغییر محل سنسور اثر انگشت و انتقال آن به بخش پشتی است. هرچند برخلاف تصور شما این سنسور زیر دوربین قرار نگرفته و در بخش پایینی گنجانده شده است. مطابق با عکس گلکسی اس 8 ، در بخش پایینی پورت یو اس بی نوع C همراه با یک جک 3.5 میلی‌متری دیده می‌شود که بدون شک برای کاربران خوشحال‌کننده خواهد بود.

محصولات جدید سامسونگ نیز همانند رقبای خود، به دستیار مجازی اختصاصی خود با نام “Bixby” مجهز خواهند شد که به گفته سازندگان، توانایی بالاتری نسبت به سیری (Apple Siri)، کورتانا (Microsoft Cortana) و گوگل اسیستنت (Google Assistant) داشته و همراه با دکمه‌ای مخصوص در کنار گوشی اجرا می‌شود. پشتیبانی از داک DeX Station (که به صورت جداگانه فروخته می‌شود) هم باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند گوشی موبایل خود را به یک کامپیوتر شخصی تبدیل کنند. به‌علاوه اندروید نوقا سیستم عامل اصلی این گوشی هوشمند خواهد بود.

اما در مورد زمان عرضه و قیمت نهایی، به‌نظر گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در نیویورک و طی مراسمی رسمی در تاریخ 8 فروردین (29 مارس) معرفی و در تاریخ 1 اردبیهشت (21 آوریل) روانه بازار خواهد شد. قیمت گلکسی اس 8 نیز برخلاف نسل قبلی خود، کمی بالاتر بوده و مدل 5.8 و 6.2 اینچی از آن به ترتیب با قیمت‌های 799 و 899 یورو فروخته می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اگه سنسور اثر انگشت پشت گوشی و طبق عکس لو رفته حقیقت داشته باشه فاجعست.

  2. الان دقیقا مشکلتون چیه این که همه چیش خوبه حتما میخوایین دوربین 25 بزاره یا باتری 6000 آمپر بزاره یا میخوایین رام 16 گیگ بزاره اگه اینارو میخوایین برین کامپیوتر بخرین این گوشیه باید بره تو جیب حالا اگه یکم قطرش بیشتر باشه همه میخوایین فهش بدین . درسته خودمم با جای حسگرش مخالفم ولی بخدا بهتر از تمام گوشیایی که من دیدم

  3. دوربین دوازده که خیلی ناجوره برای یک همچین ګوشی حسګر اثر انګشت هم اګه زیر دوربین باشه خیلی بهره فک کن هر بار میخوای قفل ګوشی رو باز کنی دستت میخوری به لنز دوربین و لک میوفته

  4. دیوانگی محض است اگه کسی ایسوس زین فون ARبا8گیگ رام و3دوربین23MPدرپشت و دوربین8MPدر جلووپشتیبانی از پروژه تانگو وواقعیت مجازی وکیفیت صوتی بی نظیر رو ول کنه بیاد اینو بخره.هر کی این کارو کرد حتمآخودشو به دکتر نشون بده.اخه واسه 5.8اینچ کدوم ابلح باطری 3000می زاره واستفاده از رام 4در سال 2017 یک فاجعه است وجای اثرانگشت که دیگه فاجعه رو کامل کرده حیف اون همه صبری که برای اومدن این گوشی داشتم اه…

    • کاملا موافقم با گفته هاتون. من شخصا طرفدار سامسونگم و اس7اج دارم ولی واقعا سامسونگ بجای اینکه پیشرفت کنه داره پسرفت میکنه اونم.اس7 از اس8 خیلی بهتره. اس6 هم از اس7 بهتر بود.بنظرم باید برندمو عوض کنم

    • حالا که مشخص نیست از کجا میدونی همینی هست که اینجا گفتن سامسونگ خدایی تو طراحی و نو اوری حرف اول رو بین گوشی ها میزنه بدش یعنی شما باور می کنید بیاد تکنولوژی چند سال قبل رو الان بزاره رو پرچمدارسال2017اونم بد از شکست NOT 7 به نظرم تا روز معرفی صبر کنید تا خود گوشی رو ببینید بد قضاوت کنید .موفق باشید.