نسخه آزمایشی پیام رسان واتس اپ

اضافه شدن قابلیت‌های ویرایش و یادآوری به نسخه بعدی پیام رسان واتس اپ

با توجه به تصاویر جدیدی که از نسخه آزمایشی پیام رسان واتس اپ (WhatsApp) منتشر شده، به‌نظر ویژگی‌های ویرایش (edit) و یادآوری (recall) در آینده نزدیک به این نرم افزار محبوب اضافه می‌شوند. همچنین احتمالا این تصاویر به نسخه اندروید مربوط باشند.

همان‌طور که از نام این ویژگی‌های جدید پیداست، یادآوری امکان مشخص کردن پیامی خاص برای گیرنده که پیشتر آن را ندیده است، فراهم می‌کند. این در حالی‌ست که بسیاری از پیام رسان‌های مشهور یا جویای نام دنیا از آن استفاده می‌کنند و بعد از مدتی طولانی، حالا پیام رسان واتس اپ نیز قصد اضافه کردن آن را دارد.

هنوز زمان عرضه نسخه جدید پیام رسان واتس اپ مشخص نشده است

به کمک ویژگی جدید ویرایش نیز کاربران می‌توانند پیام مورد نظر خود را بعد از ارسال، ویرایش کنند. پیشتر، این قابلیت جدید نیز در بسیاری از پیام رسان‌ها مثل تلگرام و “BBM” وجود داشته است. حتی قابلیت حذف پیام برای کاربران تلگرام تا حداکثر 48 ساعت بعد از ارسال هم در نظر گرفته شده که البته هنوز خبری از اضافه شدن آن به واتس اپ نیست.

باید اشاره کنیم که هر دو این ویژگی‌های جدید به صورت پیش‌فرض غیر فعال بوده و سازندگان باید آنها را از طریق سرور، فعال کنند. همچنین هنوز زمان عرضه نسخه نهایی این به‌روزرسانی و اضافه شدن این ویژگی‌های جدید مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه