رسمی: شیائومی در نمایشگاه MWC 2017 حضور نخواهد داشت؛ رونمایی از می 6 به تاخیر افتاد؟

رسمی: شیائومی در نمایشگاه MWC 2017 حضور نخواهد داشت؛ رونمایی از می 6 به تاخیر افتاد؟

شیائومی به نام مهمی در دنیای اسمارت فون ها تبدیل شده است و به همین دلیل دانستن این که زمان رونمایی از پرچمدار جدید این برند چینی برای چه تاریخی برنامه‌ریزی شده است، برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد. این گوشی که احتمالا شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) نام خواهد داشت، تا به حال در چندین تست، گزارش و تصویر لو رفته حاضر شده است و بسیاری از کاربران و کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند که رونمایی از آن در نمایشگاه MWC 2017 و یا حتی در تاریخی زودتر صورت بگیرد.

اگر شما نیز از علاقه‌مندان این برند چینی محسوب می‌شوید و قصد خرید این گوشی جدید را دارید، باید بدانید که متاسفانه این اتفاق به این زودی‌ها رخ نخواهد داد. یکی از سخنگویان رسمی شیائومی اعلام کرده است که نه شیائومی می 6 و نه هیچ محصول دیگری از سوی این کمپانی محبوب در نمایشگاه MWC 2017 در بارسلون اسپانیا معرفی نخواهد شد و به همین دلیل مسئولان تصمیم گرفته‌اند که به طور کامل، قید حضور در این رویداد مهم را بزنند.

البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این رونمایی در چه تاریخی رخ می‌دهد و هنوز هم احتمال این که یک کنفرانس ناگهانی در حوالی برگزاری رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل و یا قبل از آن برای معرفی پرچمدار جدید شیائومی برگزار شود، وجود دارد و از بین نرفته است.

گفتنی است که ساعاتی پیش به طور رسمی اعلام شد که هیوگو بارا (Hugo Barra)، نایب رئیس شیائومی از این کمپانی جدا شده است و به طور رسمی به فیسبوک پیوسته تا بر روی پروژه‌های واقعیت مجازی و هدست آکیولس ریفت این کمپانی فعالیت داشته باشد. به همین دلیل ممکن است که این جدایی بر روی روند برنامه‌های شیائومی تاثیرگذار بوده و رونمایی از گوشی شیائومی می 6 در نمایشگاه MWC 2017 به تاخیر افتاده باشد.

دلایل به تاخیر افتادن رونمایی از گوشی شیائومی می 6 چیست؟

رسمی: شیائومی در نمایشگاه MWC 2017 حضور نخواهد داشت؛ رونمایی از می 6 به تاخیر افتاد؟

البته دلایل دیگری نیز برای به تاخیر افتادن زمان رونمایی از این پرچمدار جدید وجود دارد. اولین دلیل میتواند این باشد که با توجه این که تنها چند ماه از زمان ورود دیوایس‌های می نوت ۲ و می ۵ اس پلاس به بازار می‌گذرد، علاقه‌مندان به شیائومی هنوز هم گزینه‌های قدرتمند و جذابی را در بازار در اختیار دارند و ممکن است که مدیران تصور کرده باشند فعلا زمان مناسب عرضه‌ی یک پرچمدار جدید فرا نرسیده است.

دلیل دوم احتمالی نیز این است که با توجه به نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸، این کمپانی کره‌ای تمام ظرفیت تولید پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام را به خود اختصاص داده است و به همین دلیل تامین این قطعه برای سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی به یک امر دشوار تبدیل شده است. بنابراین مدیران شیائومی تصمیم گرفته‌اند که با ایجاد کمی تاخیر در روند رونمایی و عرضه‌ی شیائومی می 6، این فرصت را به دست بیاورند که از جدیدترین نسل پردازنده‌های موبایل کوالکام در تولید آن بهره ببرند و مجبور به استفاده از مدل‌های قدیمی‌تر نظیر سری اسنپدراگون ۸۲۱ در پرچمدار جدید خود نشوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. می۶ عالی میشه. من با یکی از مسئولای xiaomi صحبت کردم. گفتن حداقل قیمتش ۴۰ذرصد گرون تر از می ۵ ۱۲۸ گیگ میشه.
    اگه اینجور باشه، خیلی گرونه :((