قاب گوشی گلکسی S8

تماشا کنید: قاب گوشی گلکسی S8 و S8 Plus در یک ویدیو دیده شد

حدود یک هفته پیش بود که تصاویری از قاب گوشی گلکسی S8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) در دنیای واقعی دیده شد. این قاب مربوط به فروشگاه وب سایت MobileFun، یکی از معتبرترین قاب‌سازان گوشی های هوشمند بود. این تعجب برانگیز نیست که سازندگان قاب های موبایل سعی می‌کنند زودتر از موعود محصولات محافظ خود را برای گوشی های معرفی نشده بازار تولید کنند تا بتوانند بازار را زودتر از رقبا در تسخیر خود قرار دهند. آن‌ها معمولا بر اساس شایعات و البته منابع محرمانه‌ای که در اختیار دارند، طراحی های خود را انجام می‌دهند و زمانی که به معرفی این گوشی ها توسط شرکت‌های سازنده نزدیک می‌شویم، از قاب‌های خود رونمایی می‌کنند.

در حالی که تا زمان رونمایی رسمی هیچ چیزی را نمی‌توان تایید کرد، اما به نظر می‌رسد که این طرح‌های ساخته شده توسط فروشگاه قابل اعتماد MobileFun ارزش یک نگاه انداختن را نداشته باشد. البته اگر موقعیت تماشای این ویدیو را ندارید، ما آن را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم که در زیر ویدیو می‌توانید بخوانید.

قاب گوشی گلکسی S8 و S8 Plus در یک ویدیو دیده شد

در این ویدیو تازه انتشار یافته، یکی از کارمندان موبایل فان دو نوع مختلف از قاب را به نمایش گذاشته است که یکی از آن‌ها مربوط به مدل اصلی گلکسی اس 8 بوده و دیگری مربوط به برادر آن، گوشی گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) است. در این کلیپ، راوی گوشی‌های سال 2016 سامسونگ نظیر گلکسی اس 7، اس 7 اج و گلکسی نوت 7 را در داخل این قاب قرار می‌دهد تا بتوانیم تفاوت طراحی این دو نسل را از روی قاب گوشی گلکسی اس 8 حدس بزنیم. آنطور که از قاب گوشی گلکسی S8 به نظر می‌رسد، مدل اصلی اس 8 هم اندازه گلکسی اس 7 است و مدل اس 8 پلاس نیز از نظر ارتفاع با اس 7 اج یکسان اما کمی عریض‌تر از آن است.

درگاه‌های مرموزی نیز بر روی این قاب دیده می‌شوند. ما از این جهت به درگاه‌های قابل مشاهده مرموز می‌گویم که آن‌ها را بر روی پرچمداران دو سال اخیر کمپانی سامسونگ هیچگاه ندیده بودیم و به نظر نمی‌رسد عرض آن‌ها هم اندازه با کابل‌های استاندارد گوشی‌های فعلی بازار باشد. یک درگاه مربع‌شکل در سمت چپ قسمت زیرین دستگاه به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد جایگاهی برای قرارگیری قلم هوشمند سامسونگ (S Pen) باشد. ما تا پیش از این در خصوص حضور این قلم بر روی پرچمدار سامسونگ شنیده بودیم، اما همچنان هم شک داشتیم که سامسونگ یک قلم به سری Galaxy S اضافه کند.

تمام این‌ها چه معنایی دارد؟ آیا قاب گوشی گلکسی S8 نشان‌دهنده پشتیبانی این گوشی تنها از شارژ بی‌سیم است؟ و یا اینکه سامسونگ نیز قصد دارد همانند اپل از یک کانکتور اختصاصی نظیر کابل لایتنینگ برای محصولات آینده خود استفاده کند؟ آیا می‌توانیم شاهد حضور قلم S Pen به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی Galaxy S8 باشیم و همچنین تکلیف پورت هدفون چه می‌شود؟

تمامی اینها سوالاتی‌ست که تا چند ماه دیگر توسط سامسونگ رسما پاسخ داده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*