زمان عرضه هواوی میت 9 پورش دیزاین اعلام شد

زمان عرضه هواوی میت 9 پورش دیزاین اعلام شد

تاکنون به دفعات درباره‌ی هواوی میت 9 صحبت کرده‌ایم؛ دوربین دوگانه Leica آن بسیار باکیفیت است؛ دوام باتری آن حیرت‌انگیز است و طراحی آن نیز گیرا و جذاب است. اما در زمان رونمایی از این گوشی در ماه نوامبر، مدل دیگری از این گوشی توانست حتی توجه بیشتری را به خود جلب کند: میت 9 پورش دیزاین.

این محصول، حاصل اولین همکاری بین این کمپانی و هواوی است و اکنون با قرار گرفتن آن بر روی سایت پورش دیزاین، شما می‌توانید این گوشی را با قیمت “فقط” 1395 یورو خریداری کنید.

از لحاظ سخت افزاری، شباهت‌های زیادی بین مدل ساده و پورش دیزاین Mate 9 وجود دارد. هر دوی آن‌ها از چیپست هشت هسته‌ای Kirin 960، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و دوربین دوگانه‌ی Leica (12 مگاپیکسلی RGB + 20 مگاپیکسل مونوکروم) بهره‌مند هستند.

برتری میت 9 پورش دیزاین نسبت به مدل عادی

تفاوت این دو مدل در این است که میت 9 پورش دیزاین دارای 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. همچنین صفحه نمایش آن نیز 5.5 اینچ با رزولوشن QHD و از هر دو طرف خمیده است، در حالیکه مدل ساده میت 9 دارای صفحه‌ی تخت 5.9 اینچی با رزولوشن 1080p است.

علاوه بر این‌ها، یک دکمه‌ی فیزیکی نیز در جلوی دستگاه قرار دارد که حسگر اثر انگشت را در درون خود جای داده و دیگر در پشت دستگاه نیست. هواوی میت 9 پورش دیزاین از اکنون بر روی سایت پورش دیزاین قرار گرفته و زمان ارسال سفارشات نیز 31 ژانویه اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همه دارن کپی میکنن از روی سامسونگ صفحات منحنی و اج رو