داک DeX Station سامسونگ

با داک DeX Station سامسونگ ، گلکسی اس 8 را به کامپیوتر تبدیل کنید

سامسونگ این را واضح ساخته است که هوش مصنوعی، جذاب‌ترین قابلیت پرچمداران سال 2017 میلادی است، اما وقتی شما بتوانید گوشی هوشمندتان را به یک کامپیوتر دسکتاپی تبدیل کنید چطور؟ به نظر شما این یک قابلیت جذاب است؟ ما اخیرا اسلایدهای را در ارتباط با یک داک جذاب تبدیل کننده، داک DeX Station سامسونگ مشاهده کرده‌ایم که نحوه این فرآیند را به تصویر می‌کشد. بله، این دقیقا چیزی شبیه به کانتینیوم مایکروسافت (Microsoft Continuum) است، اما اینبار مبتنی بر سیستم عامل اندروید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و احتمالا گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) هر دو همراه با درگاه مدرن USB نوع C قادر به انتقال پرقدرت‌تر ویدیو، اطلاعات و همچنین فایل های صوتی هستند که می‌تواند برای آن‌ها موهبتی به حساب آید. در این جا همچنین مانیتورهای مجهز به این درگاه نیز به تازگی بیش از پیش در بازار یافت می‌شود که می‌تواند ترکیب استفاده از این دو جذاب به نظر می‌برسد. با این حال، مانیتورهای حاوی درگاه USB نوع  Cهمچنان گران قیمت بوده و کمیاب هستند.

داک DeX Station سامسونگ

اینطور که به نظر میرسد، غول کره‌ای حوزه فناوری برای استفاده از تجربیات دسکتاپی توسط پرچمدار آینده گوشی های هوشمند خود قصد دارد یک داک به نام DeX Station سامسونگ را نیز عرضه کند تا برای استفاده حتی دیگر نیازی به این مانیتورهای کمیاب نیز نداشته باشید. نظیر تمامی دستگاه های جدید که خیلی سخت می‌توانند نزد کاربران محبوب شوند، این داک نیز از چنین شرایطی برخوردار است. اما در اینجا امید می‌رود که سامسونگ بتواند به خوبی از پس این محصول برآید. در زیر توضیحات مربوط به DeX را می‌توانید بخوانید:

یک اپلیکیشن نرم افزار، به عبارتی برای نمایش صفحه گوشی موبایل بر روی نمایشگرهای دیگر از طریق دستگاه های جانبی کامپیوتر و شبکه های بی سیم.

داک DeX Station سامسونگ
داک DeX Station سامسونگ ، ابزار جانبی که باید آن را تجربه کرد

شاید بزرگ‌ترین تجربه چند وظیفگی سامسونگ، پیش از این و حتی پیش از عرضه اندروید نوقا بر روی گوشی های هوشمند این شرکت آزموده شده است که بر اساس آن کاربران قادر به اجرای همزمان دو برنامه در کنار یکدیگر هستند. حال باید دید که آیا کره‌ای‌ها همراه با داک DeX Station سامسونگ در بهبود عملکرد چند وظیفگی تا چه قدر موفق بوده‌اند و چگونه می‌توانند در کنار یک گوشی موبایل، تجربه داشتن یک کامپیوتر دسکتاپ را نیز به کاربران خود ارائه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*