آیا گوشی اندرویدی دونالد ترامپ برای امنیت کاخ سفید خطرساز است؟

گوشی اندرویدی دونالد ترامپ (Donald Trump) که مدت زمان زیادی است توسط وی مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای فردی سیاسی در رده او همانند یک کابوس است، چرا که از نظر بسیاری از افراد، شدیدا غیر ایمن و نامطمئن است. بر اساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، رییس جمهور منتخب کنونی ایالات متحده آمریکا که کمتر از یک هفته پیش قدرت را رسما به دست گرفت، همچنان از گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کند.

در بررسی خصوصیات رهبر کنونی در کاخ سفید، روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که گوشی اندرویدی دونالد ترامپ هنوز توسط وی مورد استفاده قرار گرفته و او تصمیم ندارد تا بعد از رسیدن به چنین مقام مهمی، از گوشی قدیمی و اندرویدی خود، که پیش از این یک گوشی ساخت سامسونگ عنوان شده بود، دست بردارد. در نظر داشته باشید افراد نزدیک به ترامپ، تاکنون اخطارهای زیادی را به وی برای کنار گذاشتن گوشی اندرویدی و قدیمی خود داده‌اند، اما او شدیدا به این دستگاه برای توییت‌ کردن عادت داشته و تصمیم ندارد تا از شر آن خلاص شود.

گوشی اندرویدی دونالد ترامپبر اساس گزارش تایمز، درست یک روز پیش، گوشی اندرویدی دونالد ترامپ برای ارسال توییت در شبکه اجتماعی توییتر مورد استفاده قرار گرفت تا بلکه رییس جمهور جدید آمریکا، پیامی را مبنی بر ارسال نیروهای اف بی آی به شیکاگو به صورت غیر رسمی اعلام کند. از قرار معلوم این پیشنهاد و یا اخطار وی، برای مبارزه با تبهکاری‌های اخیر شیکاگو ارسال شده است.

گوشی اندرویدی دونالد ترامپگوشی اندرویدی دونالد ترامپ از زمان ارسال اطلاعات طبقه‌بندی شده برای وی به عنوان رییس جمهور قدرتمندترین کشور جهان، تبدیل به نقطه بحث و جدال بسیاری از منتقدان شده و انتقادات زیادی را به همراه داشته است. همچنین در هفته گذشته، گزارش جالب دیگری در این باره توسط نیویورک تایمز منتشر شد. اکنون به ترامپ به عنوان رییس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا، یک دستگاه بسیار امن و دارای سیستم‌های رمزنگاری قدرتمند و تایید شده توسط سازمان‌های امنیتی، اهدا شده است؛ دستگاه تبادل اطلاعاتی که کمتر کسی در آمریکا، مگر فردی سیاسی و بسیار مهم، از آن استفاده می‌کند.

گوشی اندرویدی دونالد ترامپ توسط هیچ فرد یا گروهی کنترل نمی‌شود!

با وجود تجهیز به چنین دستگاه فوق‌العاده و خاصی، گوشی اندرویدی دونالد ترامپ هنوز در چرخه مصرف قرار داشته و وی علاوه بر ارسال توییت، برخی اوقات از آن برای برقراری تماس استفاده می‌کند! شاید به نظر برسد دونالد ترامپ فردی خاکی بوده و تصمیم دارد تا همانند بقیه افراد از گوشی‌ها و سیم‌کارت‌های عادی استفاده کند! همچنین در گزارش نیویورک تایمز، اشاره‌ای نیز به صحبت‌های مهربانانه ترامپ درباره امنیت کاخ سفید شده است. ترامپ در این باره گفت: “کلمات تنها در هوا منفجر می‌شوند”. از نظر وی کسی به صحبت‌های وی توجه نکرده و آن‌ها را ذخیره نمی‌کند. آیا این اتفاق برای رییس جمهور آمریکا دور از انتظار است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*