تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ

تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ همراه با چیپست اسنپدراگون 820 در بنچمارکها دیده شد

اگر به دنبال خرید یک تبلت بالارده و جذاب برند سامسونگ هستید، تنها انتخاب شما تبلت گلکسی تب اس 2 (Samsung Galaxy Tab S2) است که در تابستان سال 2015 میلادی وارد بازار جهانی شد. حال مدتیست شایعاتی در ارتباط با یک تبلت جدید از این برند کره‌ای به گوش می‌رسد. تا بدین لحظه تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S3) موفق به دریافت دو تاییدیه مهم وای فای و بلوتوث شده است و حالا این تبلت اندرویدی در وب سایت امتیازگیری GFXBench رویت شده است که می‌تواند اطلاعات بیشتری را افشا کند.

بر اساس این بنچمارک، تبلت جدید شرکت سامسونگ از یک نمایشگر 9.6 اینچی بهره می‌برد تا نسبت به نسل گذشته خود حدود 1 دهم اینچ کوچکتر شده باشد؛ اما امتیازهای گرفته شده گاهی اوقات نیز می‌توانند با اشتباه مواجه شوند و اندازه را به درستی تشخیص ندهند. به هر حال یک دهم به هیچ عنوان به چشم نمی‌آید و تاثیری در عملکرد دستگاه نخواهد گذاشت. رزولوشن این نمایشگر 2048×1536 پیکسل بوده و در روزگاری که نسبت ابعاد 16:9 بیش از هر نسبت دیگری دیده می‌شود، این لپ تاپ ارائه دهنده نسبت 4:3 است.

یکی از جذاب‌ترین قسمت هایی که در بخش داخلی تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ (با شماره مدل SM-T820/825) به چشم می‌خورد، در داخل چیپست آن است. به گفته GFXBench این تبلت از یک چیپست اسنپدراگون 820 شرکت کوالکام قدرت می‌گیرد که حتی از اگزینوس 7420 (که پیش از این گفته شده بود در داخل این تبلت خواهد بود) نیز عملکرد قدرتمندتری را ارائه می‌کند. چیپست اگزینوس 7420 محصول 2 سال پیش این شرکت است و اسنپدراگون 820 کمتر از چند ماه است که توسط کمپانی کوالکام رونمایی شده است.

از دیگر مشخصات تبلت گلکسی اس 3 سامسونگ باید به یک رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 24 گیگابایتی و همچنین سیستم عامل اندروید 7 نوقا اشاره کرد. علیرغم این که هیچکس از یک تبلت 10 اینچی توقع قدرت عکاسی بالا را ندارد، این دستگاه از یک دوربین 12.8 مگاپیکسلی در قسمت پشتی برخوردا بوده و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برای تهیه تصاویر سلفی و مکالمه ویدیویی در قسمت جلویی به چشم می‌خورد.

احتمال رونمایی از تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ در MWC 2017

با توجه به این که سامسونگ قصد ندارد در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2017) از گوشی پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) رونمایی کند، به احتمال خیلی زیاد تبلت Galaxy Tab S3 را در خلال این نمایشگاه معرفی خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*