مشخصات گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) منتشر شد

مشخصات جدیدی از گلکسی تب اس 3 منتشر شد؛ اسنپدراگون 820 به همراه 4 گیگابایت رم

چند وقتی است تبلت رده‌بالا و معرفی‌نشده‌ی سامسونگ توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است. با این حال، اطلاعات کمی از آن در دنیای وب یافت می‌شود. اما به تازگی و به لطف تست‌های بنچمارک، خبرهای تازه‌ای از مشخصات گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) به بیرون درز کرده که خبر از محصولی متفاوت با آنچه تاکنون حدس می‌زدیم می‌دهد.

اوایل هفته جاری بود که مطلبی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت و از احتمال مجهز شدن این تبلت به پردازنده اگزینوس 7420 و 4 گیگابایت رم خبر داد. خوشبختانه به تازگی مشخصات گلکسی تب اس 3 در بنچمارک GFXBench منتشر شده است.

مشخصات گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) منتشر شد

مشخصات گلکسی تب اس 3

اما خبر بد این است که مشخصات و ویژگی‌های منتشر شده توسط این پایگاه داده با آنچه در چند روز اخیر می‌دانستیم متفاوت است. گویا قرار است تبلت گلکسی تب اس 3 (با شماره سریال SM-T820 و SM-T825) به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت رم مجهز شود.

همانطور که انتظار می‌رفت، تبلت جدید سامسونگ دارای صفحه نمایشی 9.7 اینچی با رزولوشن 2048 در 1546 پیکسل است. احتمالا این محصول دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی باشد که تنها 24 گیگابایت از آن در دسترس کاربر قرار خواهد داشت. سیستم دوربین گلکسی تب اس 3 نیز قرار است از یک سنسور 12 مگاپیکسلی در دوربین عقب و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در دوربین جلو جهت گرفتن تصاویر سلفی و تماس ویدیویی تشکیل شده باشد. طبیعتا تب اس 3 مجهز به سیستم عامل اندروید 7 نوقا در زمان عرضه خواهد بود.

صحبت‌هایی در خصوص معرفی رسمی این محصول در جشنواره MWC 2017 در شهر بارسلون اسپانیا شنیده می‌شود اما هنوز رسما تایید یا رد نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*