معرفي سوپر کيس قدرتمند Asus در IFA 2012

ROG TYTAN CG8890 نام PC جديد Asus است که مخصوص بازي خور ها و کلا کساني ساخته شده که مي خواهند يک کامپيوتر قدرتمند با ظاهري زيبا داشته باشند.اين کامپيوتر قدرتمند از سیستم خنک کننده مایع استفاده کرده و هنگامي که اورکلاک ميکنيد تغيير شکل مي دهد و قوي ترين کارت گرافيک موجود در بازار بر روي آن نصب گرديده است.براي آشنايي بيشتر با اين غول Asus با گجت نيوز همراه باشيد.

اسوس از معدود شرکت‌هایی است که توانایی ارایه خدمات به بازارهای کوچک و خاص را دارد، به همین دلیل هر از چندگاهی شاهد این نوع محصولات خاص از سوی این تولید کننده مطرح تایوانی هستیم. حال این شرکت کامپیوتر دسکتاپی را معرفی کرده است که برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده و امکانات اختصاصی جالبی دارد.

پردازنده این کامپیوتر،  Core i7-3960x از نسل سوم اینتل است که دارای ۶ هسته قدرتمند می‌باشد. فرکانس این ابر پردازنده، 4.2 گیگاهرتز ناقابل است. سیستم خنک کننده مایع این کامپیوتر نیز باب میل علاقمندان به اورکلاکینگ خواهد بود. هر چقدر که تمایل دارید فرکانس این پردازنده ۶ هسته‌ای را افزایش دهید.

کارت گرافیک این غول با شاخ و دم،  GeForce GTX 690 ساخت انویدیا است که سریع‌ترین کارت گرافیک موجود بازار می‌باشد (مطمئن باشید اگر سریع‌تر وجود داشت اسوس حتما آن را برروی این کامپیوتر نصب می‌کرد.)

اگر تصور کردید امکانات مثال زدنی این کامپیوتر به همین جا ختم می‌شود، اشتباه کرده‌اید. کارت صدای این ابر رایانه Xonar DX است و دو حافظه SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگا‌بایتی در حالت RAID 0 در آن نصب شده است.
CG8890 دارای ظاهری آیرودینامیک است و زمانی که آن را Overclock می‌کنید تغییر شکل می‌دهد (هیجان‌انگیز‌ترین امکانی که تا به امروز در IFA معرفی شده است) و همزمان سیستم نور پردازی زیر آن که از LED‌های آبی و قرمز تشکیل شده‌اند، اعلام می‌کند که سیستم آماده پردازش است.

اگر قصد خرید بهترین کامپیوتر برای بازی را دارید، و البته به اندازه لازم و کافی ثروتمند هستید و تمایل دارید نصف وقت خود را صرفا صرف تماشای خود کیس کامپیوتر کنید، این ابر رایانه اسوس بهترین انتخاب شماست.

{photo}91/06/12/ROG-TYTAN-CG8890{/photo}


منبع : techradar

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عجب هیولایی!!!!! اور کلاک خطرناکه ولی نه برا این غول!!!
    ممنون از سایت خوبتون