آپدیت جدید واتس اپ برای آی او اس با قابلیت نوبت‌دهی پیام ها در حالت آفلاین

آپدیت جدید واتس اپ برای آی او اس با قابلیت نوبت‌دهی پیام ها در حالت آفلاین

ساعاتی پیش آپدیت جدید واتس اپ برای آی او اس در اختیار کاربران آیفون های اپل قرار گرفت و آنها با دریافت این نسخه می‌توانند از چند قابلیت جدید بر روی اسمارت فون خود لذت ببرند. البته باید بدانید که این به‌ روزرسانی جدید واتس اپ (WhatsApp) هنوز برای هیچ‌کدام از پلتفرم‌های دیگر عرضه نشده و اپ استور اپل، در حال حاضر تنها میزبان آن به شمار می‌رود.

مهمترین و در واقع قابلیت اصلی ارائه شده در آپدیت جدید واتس اپ برای آی او اس این است که کاربران می‌توانند در حالت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت نیز پیام‌های خود را انتخاب کرده و برای مخاطبان مورد نظرشان ارسال نمایند. البته طبیعی است که پیام مورد نظر شما در حالت آفلاین، برای مخاطبان ارسال نمی‌شود، اما شما می‌توانید پیام خود را بنویسید و دکمه‌ی ارسال را بزنید تا آن پیام و یا پیام‌ها، در نوبت ارسال قرار بگیرند و به محض این که ارتباط اینترنتی با وای فای و یا اینترنت همراه موبایل برقرار شد، برای فرد تعیین شده ارسال شوند.

آپدیت جدید واتس اپ برای آی او اس با قابلیت نوبت‌دهی پیام ها در حالت آفلاین

این موضوع به خصوص زمانی که می‌خواهید پیام‌های متنی طولانی مهمی را برای دوستان، همکاران و آشنایان خود ارسال کنید و دسترسی به اینترنت ندارید، می‌تواند به صرفه جویی در وقت شما کمک کند و به طور مثال بعد از این که پیام مورد نظر خود را در اتوبوس و در راه رسیدن به خانه تمام کردید، آن را نوبت‌دهی میکنید تا به محض رسیدن به خانه، برای مخاطبتان ارسال شود.

آپدیت جدید واتس اپ برای آی او اس برای پاکسازی گوشی به کمکتان می‌آید

آپدیت جدید واتس اپ برای آی او اس با قابلیت نوبت‌دهی پیام ها در حالت آفلاین

یکی دیگر از تغییرات مهم آپدیت جدید واتس اپ برای آی او اس این است که صفحه‌ی مدیریت حافظه‌ی مصرف شده کاملا طراحی جدیدی دریافت کرده و کارایی آن بالاتر رفته است. به این ترتیب شما می‌توانید در این صفحه و هنگامی که فضای ذخیره‌سازی آیفونتان به به مرز انفجار رسیده است، پیام‌های داخل واتس اپ را مدیریت کنید و نوع خاصی از پیام‌های مکالمات خود (مانند پیام‌های ویدیویی یا تصاویر دریافت شده) با افراد خاصی را از روی گوشی حذف نمایید. برای انجام این کار کافی است که بر روی آیفون خود، ورژن جدید واتس را دانلود و نصب نمایید و سپس با مراجعه به مسیر  Settings / Data and Storage Usage / Storage Usage در این نرم افزار، به آسانی بر روی آنها مدیریت داشته باشید.

در آخر نیز به بررسی قابلیت سوم مهم آپدیت جدید واتس اپ برای آی او اس می‌پردازیم که ظرفیت ارسال پیام‌های همزمان را افزایش می‌دهد. در این نسخه کاربران قادر خواهند بود که تا سقف ۳۰ تصویر و یا ویدیو را برای مخاطبان خود ارسال کنند و این باعث از بین رفتن محدودیت‌ نسخه‌های قبلی خواهد شد. گفتنی است که کاربران آیفون دارای آی او اس ۷.۰ و بالاتر که حداقل ۱۳۴ مگابایت فضای خالی بر روی دیوایس خود دارند، می‌توانند با مراجعه به این لینک در اپ استور، ورژن ۲.۱۷.۱ واتس اپ را به طور رایگان دریافت و بر روی گوشی خود نصب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*