آغاز انتشار اندروید نوقا برای اچ تی سی ۱۰، وان ام ۹ و اچ تی سی ۱۰ لایف استایل در اروپا

آغاز انتشار اندروید نوقا برای اچ تی سی ۱۰، وان ام ۹ و اچ تی سی ۱۰ لایف استایل در اروپا

هفته‌ی گذشته اچ تی سی به طور رسمی اعلام کرد که گوشی های اچ تی سی ۱۰ (HTC 10) در کشورهای اروپایی ظرف دو هفته‌ی آینده، آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا را دریافت خواهند کرد. حالا به نظر می‌رسد که این برند تایوانی به قول خود عمل کرده و کاربرانی که در این قاره زندگی می‌کنند، این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

عرضه‌ی آپدیت اندروید نوقا برای اچ تی سی ۱۰ از لحظاتی پیش آغاز شده است و کاربران کشور انگلستان، اولین افرادی بوده‌اند که آن را به صورت OTA دریافت کرده‌اند. مسئولان این برند تایوانی اعلام کرده اند که اچ تی سی ۱۰ لایف استایل و اچ تی سی وان ام ۹ در نوبت بعدی قرار دارند و به زودی جدیدترین ورژن سیستم عامل اندروید برای آنها نیز منتشر خواهد شد؛ البته تعدادی از دارندگان گوشی اچ تی سی وان ام ۹ در کشور انگلستان نیز اعلام کرده‌اند این به‌روزرسانی با حجم ۱.۲۷ گیگابایت در اختیار آنها قرار گرفته است و این خبر خوبی برای کاربران این دیوایس در سایر کشورهای جهان به شمار می‌رود.

همچنین آن دسته از کاربرانی که گوشی‌های خود را تحت قرارداد با اپراتورهای مخابراتی خریداری کرده‌اند، باید مدتی بیشتر از دیگران صبر کنند تا عرضه‌ی به‌روزرسانی اندروید نوقا توسط اپراتور مورد نظر برایشان انجام شود. کاربران اچ تی سی ۱۰ و وان ام ۹ در ایالات متحده‌ی آمریکا نیز چندی پیش موفق به دریافت این به‌روزرسانی جذاب شده بودند و حالا با عملی شدن این موضوع در اروپا، سایر نقاط جهان نیز به زودی قادر به دریافت این نسخه خواهند بود. گفته می‌شود که اچ تی سی وان ای ۹ (One A9)، گوشی هوشمند بعدی این کمپانی است که در نوبت دریافت اندروید نوقا در اروپا و سپس در سایر نقاط جهان قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*