قابلیت لایو استوری اینستاگرام در دسترس تمام کاربران جهان قرار گرفت

قابلیت لایو استوری اینستاگرام در دسترس تمام کاربران جهان قرار گرفت

حدود دو هفته‌ی پیش اینستاگرام به طور رسمی اعلام کرد که استقبال از بخش استوری این شبکه‌ی اجتماعی بسیار بالا بوده است و روزانه ۱۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. اما این آمار به تنهایی برای غولی به نام اینستاگرام کافی نبوده است و آنها با راه‌اندازی بخش لایو استوری (Live Stories) قصد دارند تعداد کاربران خود را از این هم بالاتر ببرند.

قابلیت لایو استوری یا همان پخش ویدیویی به صورت زنده برای دیگر کاربران، در ماه نوامبر سال گذشته در اختیار کاربران برخی از کشورهای جهان قرار گرفت و از همان اولین روز نیز با استقبال بسیار مناسبی مواجه شد. اینستاگرام اعلام کرد که این ویژگی را به زودی برای کاربران سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهد کرد و حالا این اتفاق رخ داده است. بخشی از بیانیه‌ی رسمی این شبکه‌ی اجتماعی درباره‌ی اضافه شدن بخش لایو استوری به اینستاگرام کاربران سراسر جهان را در زیر مشاهده می‌کنید:

امروز ما بسیار هیجان‌زده‌ هستیم که اعلام کنیم قابلیت به‌اشتراک‌گذاری ویدیوی زنده در بخش استوری های اینستاگرام -که یک روش جدید برای ارتباط با دوستان و دنبال‌کنندگان خود از همین حالا محسوب می‌شود- در عرض یک هفته‌ی آینده، در اختیار تمام کاربران و مجموعه‌ی این شبکه‌ی اجتماعی در سراسر جهان قرار خواهد گرفت. از آموزشهای آرایش صورت به طور زنده گرفته تا اجرای دی جی‌های برتر به طور زنده، همگی موارد هیجان‌انگیزی هستند که تمام آنها می‌توانند بعد جدیدی از زندگی جامعه را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

گفتنی است که این قابلیت برای اکثر کاربران ایرانی نیز از ساعات انتهایی شب گذشته ارائه شده است و از دیشب تا به این لحظه، چندین و چند پخش زنده از طریق لایو استوری را شاهد بوده‌ایم. شما عزیزان گجت نیوزی هم برای استفاده از این قابلیت می‌توانید هنگامی که در بخش فیدها (صفحه‌ی اصلی) اینستاگرام قرار گرفته‌اید، دست خود را از سمت چپ به سمت راست صفحه بکشید و با انتخاب گزینه‌ی “Start Live Video” عملیات فیلمبرداری و پخش زنده را آغاز کنید؛ البته توجه داشته باشید که به محض انجام این کار، ویدیویی که از دوربین گرفته می‌شود، به صورت زنده برای دیگران پخش خواهد شد و به این جهت، حتما قبل از آغاز پخش لایو استوری از تمام مواردی که مربوط به حریم شخصی شما می‌شود، اطمینان حاصل کنید.

قابلیت لایو استوری اینستاگرام در دسترس تمام کاربران جهان قرار گرفت

برای استفاده از لایو استوری ، اینستاگرام را به آخرین نسخه آپدیت کنید

گفتنی است که به محض اتمام عملیات فیلمبرداری، پخش ویدیویی لایو استوری نیز به اتمام می‌رسد و آن ویدیو دیگر قابل دسترسی نخواهد بود. در بخش بالایی فیدها نیز برترین لایو استوری‌هایی که از افراد محبوب و مشهور در حال پخش است، به کاربران پیشنهاد خواهد شد. در ضمن اگر هنوز نتوانسته‌اید این قابلیت را بر روی گوشی یا تبلت خود مشاهده کنید، بهتر است که چند ساعت صبر کنید و دوباره بعد از بستن کامل برنامه، مجددا وارد آن شوید تا از این بخش جذاب بهره ببرید؛ لایو استوری در حال حاضر در اختیار اکثر کاربران قرار گرفته و ممکن است به دلایل خاصی، این موضوع برای تعدادی دیگر از کاربران با کمی تاخیر صورت بگیرد. همچنین اگر از نسخه‌های قدیمی‌تر این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنید، حتما به فروشگاه‌های نرم افزاری رسمی مخصوص سیستم عامل خود مراجعه کرده و جدیدترین ورژن آن را دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

25 دیدگاه

  1. سلام من گوشیم نوت تری یه ولی لایوبرام نمیادبالا توروقران کمکم کنین

  2. منم کلی آپدیت کردم لایو نیومد واسم! با چندتا اکانت هم رو گوشیم امتحان کردم اونام لایو نداشتن درصورتیکه از مدل گوشی من پایین تر زرت و زرت دارن لایو میذارن!
    چیکارکنیم؟تکلیف چیه؟

  3. لام
    من از هفته پیش تا الان 600 مگ فقط اینستاگرام نسخه 10.30.0 دانلود کردم ولی هنوز لایو نداره help me

  4. لایو من چرا بالا نمیاد ؟؟ اخرین ورژن اینستا رو هم نصب کردم ولی هنوز بدون لایوه

  5. سلام منم لایو ندارم چکار کنم لطفا جواب بدین

  6. اپدیت کردم لایو استوری نداره ربطی به اندروید داره یا نه؟

  7. سلام.من آخرین آپدیت رو نصب کردم ولی چرا لایو استوری نداره؟

  8. سلام من لایو ندارم اخرین ورژنم نصب کرده جونه هرکی دوس دارید به ایمیلم جواب بدین خیلی مهمه ممنون میشممم …
    شانس نداریم دیه

  9. سلام من ورژن 10.15.0 نصب کردم اماهنوز لایو ندارم چرا وچیکار کنم؟
    لطفا به ایمیلم پاسخ بدید

  10. سلام اقا من گوشیم اندرویدش ۵ همین الانم اپدیت کردم ولی نمیاره

  11. سلام. نسخه اینستای من آخرین ورژن یعنی 10.13.0 هست اما هنوز لایو استوری من فعال نشده لطفا کمک کنید.

  12. سلام من اینستاگرامم بروزه اخرین نسخه هم نصبه اندروید گوشیم هم ۴.۴.۴هست چکارکنم توروخداااا توروووقرااان یکی جواب منو بده دوستام اندروید گوشیشون مثل مال منه و رو گوشیشون هم لایو میخونه اما برا من ن اسم گوشیم هوواویy635-L21هست

  13. اینطور که معلومه اینجا کسی به سوالها جواب نمیده
    منم این مشکل را دارم و به این نتیجه رسیدم که احتمال زیاد مربوط به ورژن اندروید هست،برای ورژن های قدیمی لایو فعال نمیشه

    • نه خیر دوست عزیز ربطی به ورژن اندروید نداره.این مورد مربوط میشه به اکانت اینستا که از سمت خود اینستاگرام مشکل وجود داره و گفتن که تو آپدیت جدید حل میشه

  14. الان اینستا من آپدیته اما لایو ندارم چرااااااا؟؟ یکی جواب بده لطفا

  15. سلام. لایو استوری منم فعال نشده. چطوری میشه فعالش کرد. !!؟؟؟

  16. سلام.من اینستامو به اخرین نسخه به روز کردم ولی هنوز لایو استوری ندارم.میشه بگید چرا؟ربطی به اندروید گوشی داره این موضوع؟

  17. من کلی اپدیت کردم ولی لایو استوری واسم فعال نشده..تروخدا بگید چیکار کنیم واجبه

  18. تو رو خدا ی کمکی کنین ?????

  19. من از دیروز ده ها بار اینستامو آپدیت کردم ولی لایو استوریم فعال نشده،خیلی ناراحتم??????