گزارش مالی سامسونگ منتشر شد؛ سود بیشتر با وجود فاجعه نوت 7

گزارش مالی سامسونگ خبر از سودآوری این شرکت علی‌رغم فاجعه نوت 7 می‌دهد

هر کسی که حتی اطلاعات کمی از دنیای تکنولوژی و اخبار تلفن های همراه داشته باشد، بر این عقیده است که سال 2016 -با توجه به مشکلات پیش‌آمده برای گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7)- سال خوبی برای سامسونگ نبوده است. اما این کمپانی کره‌ای اعداد و ارقامی دارد که خلاف این ادعا را ثابت می‌کند؛ امروز گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2016 منتشر شد و خبر از سودآوری این شرکت دربازه زمانی گفته‌شده می‌دهد.

امروز مشخص شد واحد فناوری اطلاعات و تلفن همراه سامسونگ، توانست درآمدی تلفیقی در حدود 18.8 میلیارد دلار و سود عملیاتی 2 میلیارد دلاری را در سه ماهه چهارم سال 2016 از آن خود کند.

گزارش مالی سامسونگ منتشر شد؛ سود بیشتر با وجود فاجعه نوت 7

گزارش مالی سامسونگ خبر از فروش بالای گوشی هایش می‌دهد

به نظر می‌رسد یک‌سوم پایانی سال 2016 سالی خوب برای سامسونگ بوده و تقاضا برای گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت در این بازه زمانی بالا رفته است. این کمپانی توانسته فروش گلکسی اس 7 و اس 7 اج را بالا نگه دارد و افزایش سود در بخش موبایل‌های میان‌رده خود را حفظ کند که خبری خوب برای علاقه‌مندان به سامسونگ و کاربران سرخورده از حوادث و اتفاقات گلکسی نوت 7 محسوب می‌شود.

در بخشی از گزارش مالی سامسونگ آمده است:

سامسونگ با طراحی متفاوت و ویژگی‌های نوآورانه در گوشی پرچمدار خود، قصد دارد بازار فروش را تقویت کرده و سوددهی این بخش را افزایش دهد.

احتمال دارد منظور از «طراحی متفاوت و ویژگی‌های نوآورانه»، تولید گلکسی اس 8 (Galaxy S8) بدون دکمه هوم فیزیکی به همراه ویژگی‌های بسیار زیادی نظیر دستیار صوتی Bixby باشد؛ ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که بارها در گجت نیوز به آنها پرداخته‌ایم.

این شرکت همچنین با ارائه امکاناتی مانند مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در گوشی‌های میان‌رده خود، به دنبال رقابت‌پذیری در بازار است.

این بیانیه دیگری از سامسونگ است و همان‌طور که می‌دانید، تا حدودی نیز به آن جامه عمل پوشانده است؛ برای اطلاعات بیشتر، اخبار مربوط به گلکسی A5 مدل 2017 و گلکسی A3 مدل 2017 را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*