برترین برنامه های اندروید و آی او اس

دانلود برترین برنامه های اندروید و آی او اس – 28 دی تا 4 بهمن

گفته می‌شود چیزی حدود دو میلیون اپلیکیشن برای دو پلتفرم موبایل معروف، یعنی اندروید و آی او اس وجود دارند که همواره نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شوند. افراد زیادی هم به صورت مستقل و هم در قالب تیم به تهیه اپلیکیشن می‌پردازند، علاوه بر اینکه شاهدیم در سراسر دنیا چندین شرکت بسیار بزرگ و متشکل از چند ده نفر کارمند نیز به طور تخصصی به توسعه اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند می‌پردازند. در این شرایط انتخاب بهترین‌ها مطمئنا دشوار می‌شود، پس بهتر است همانند هفته‌های گذشته، برترین برنامه های اندروید و آی او اس هفته را مرور کرده و برنامه‌های مورد نیاز خود را دانلود و نصب کنیم.

برترین برنامه های اندروید و آی او اس هفته در چه دسته‌بندی‌هایی قرار دارند؟

در این هفته در بین برترین برنامه های اندروید و آی او اس یک اپلیکیشن قدرتمند هواشناسی، افزونه فوق‌العاده برای آی مسیج (iMessage)، ابزار مدیریت مالی برای اندروید، ابزاری قدرتمند برای خانم‌های خانه‌دار و همانند همیشه، ابزاری قدرتمند برای فیلمبرداری و یا عکاسی حرفه‌ای به چشم می‌خورند.

آی او اس

به منظور تسهیل در دسترسی به برترین برنامه های اندروید و آی او اس برای کاربران هر یک از پلتفرم‌ها، آن‌ها را در قالب دو دسته‌بندی مختلف به نمایش می‌گذاریم. ابتدا برنامه‌های برتر گوشی های آیفون و تبلت‌ های آیپد را بررسی می‌کنیم. برای انتقال به صفحه دانلود، بر روی نام هر اپلیکیشن کلیک کنید.

CARROT Weather Free

قیمت : رایگان

برترین برنامه های اندروید و آی او اسشاید بین برترین برنامه های اندروید و آی او اس ، کروت (CARROT) در حالت کلی یک اپلیکیشن جدید نباشد، چرا که مدت‌ها است در آیتونز (iTunes) مشاهده می‌شود، اما این اپلیکیشن تا چندی قبل تنها به صورت پولی قابل دسترس بود. اکنون این امکان وجود دارد تا کاربران، مشاهده تبلیغات در برنامه را به جان خریده و به این وسیله از نسخه رایگان کروت استفاده کنند. کروت نرم افزار هواشناسی جمع و جور و در عین حال جذابی است که با نقل قول‌ها و انیمیشن‌های خود به منظور نمایش پیش‌بینی هوا، کاربر را سرگرم می‌کند. این اپلیکیشن توسط شرکت محبوب دارک اسکای (Dark Sky) تولید شده و ادعا دارد که بارش باران را به صورت دقیقه‌ای پیش‌بینی می‌کند.

Text Mess

قیمت : 2.99 دلار

برترین برنامه های اندروید و آی او اسبا استفاده از تکست مس (Text Mess) می‌توانید در پیام‌رسانی و ارتباط متنی با دیگر کاربران کاملا متفاوت ظاهر شوید. به عبارت دیگر تکست مس کلمات و جملات را دریافت کرده و به صورت اتوماتیک آن‌ها را در قالب یک شکل مورد نظر کاربر درمی‌آورد. در ادامه می‌توان نتیجه را در قالب استیکرهای آی مسیج و یا حتی به صورت تصاویری عادی با دیگران به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد در زمان گفتگو با کاربران گوشی های غیر از آیفون، تکست مس کاربرد خود را در سمت مقصد از دست می‌دهد، به این معنی که فقط در چرخه آی او اس قابل استفاده است.

Vine Camera

قیمت : رایگان

برترین برنامه های اندروید و آی او اسبدون شک همیشه در بین برترین برنامه های اندروید و آی او اس ، نه یک مورد، بلکه چندین مورد ابزار مرتبط با عکاسی و همچنین ویرایش عکس و یا فیلم به چشم می‌خورند. بسیاری از افراد با سرویس محبوب واین (Vine) و ویدیوهای محبوب 6 ثانیه‌ای آن آشنایی کامل دارند. از آنجایی که واین از همان ابتدا رایگان بوده و کسب درآمدی از سوی کاربران برای خود نداشت، مدتی قبل سرویس برای همیشه بسته شد. البته اپلیکیشن آن همچنان در قالب واین کمرا (Vine camera) در دسترس بوده و می‌توان به کمک آن ویدیوهای 6 ثانیه‌ای جالبی ایجاد کرد. تنها قابلیتی که با تعطیل شدن سرویس از بین رفته، امکان بارگذاری فایل‌های نهایی در سرورهای خود واین است، اما کاربران همچنان می‌توانند ویدیوهای خود را در توییتر آپلود کنند. این شبکه اجتماعی فایل‌های ساخته شده در واین را به طور خودکار در گردش قرار داده و به طور مداوم پخش می‌کند.

ScanMath

قیمت : رایگان

برترین برنامه های اندروید و آی او استکنولوژی و دانش برنامه‌نویسی بدون توقف رو به جلو حرکت می‌کند، حال این بسته به انتخاب کاربران دارد تا از آن برای پیشرفت خود استفاده کرده و یا با وجود آن روزبه‌روز تنبل‌تر شوند! یکی از برترین برنامه های اندروید و آی او اس هفته، کمک شایانی به دانشجویان و دیگر افرادی که با حساب و کتاب سر و کار دارند کرده و قدم بزرگی در ریاضیات برداشته است. تنها کافی است تا از معادله خود تصویری تهیه کرده و به خورد اسکن مث (ScanMath) بدهید تا در مدت زمانی کوتاه، پاسخ در مقابلتان حاضر باشد.

Simply Supper

قیمت : رایگان

برترین برنامه های اندروید و آی او اسبسیاری از افراد مخصوصا خانم‌های خانه‌دار برای برنامه‌ریزی آشپزی هفتگی خود با مشکل مواجهند، مشکلی که سیمپلی ساپر (Simply Supper) آن را به راحتی حل کرده است. این بار هم در بین برترین برنامه های اندروید و آی او اس شاهد یک ابزار مخصوص آشپزی هستیم که نه تنها به برنامه‌ریزی هفتگی کمک می‌کند، بلکه با دارا بودن مجموعه‌ای گوناگون از دستورهای پخت غذاها مختلف، کار را از همیشه برای خانم‌‎های خانه‌دار راحت‌تر کرده است.

سیمپلی ساپر در مقایسه با دیگر برنامه‌های مخصوص آشپزی فوق‌العاده است. به عنوان نمونه، تمامی افراد خانه می‌توانند برنامه را نصب کرده و هر روز به لیست خرید آن سر بزنند. از آنجایی که برنامه غذایی از قبل تعیین شده است، با همگام‌سازی اطلاعات مندرج در برنامه میان تمامی افراد خانه، همه از برنامه غذایی روز آگاه شده و می‌دانند که برای این غذا باید چه چیزهایی را در سر راه خود به منزل خریداری کنند.

ReSlice

قیمت : 9.99 دلار

برترین برنامه های اندروید و آی او اساپلیکیشن ریسلایس (ReSlice) را باید با وجود گران قیمت بودن، یکی از برترین برنامه های اندروید و آی او اس هفته برای دوست‌داران موسیقی دانست. به وسیله ریسلایس می‌توان بخش‌های دلخواه از یک فایل موسیقی را جدا کرده و آن‌ها را با استفاده از نوت‌های MIDI به شکل دلخواه و کاملا متفاوت از حالت اول درآورد. به نظر می‌رسد ریسلایس بیشتر برای کاربران حرفه‌ای که همواره با موزیک و ویرایش آن سر و کله می‌زنند طراحی شده است.

اندروید

هرچه باشد، نوبت به معرفی و دانلود برترین برنامه های سیستم عامل محبوب شرکت گوگل رسیده است. در سرتاسر جهان، بی‌شمار توسعه‌دهنده مشغول تولید محتوا برای این سیستم عامل هستند تا بلکه جوابگوی پاسخ میلیاردها نفر کاربر اندروید باشند.

Squeeze

قیمت : رایگان

برترین برنامه های اندروید و آی او اساسکوئیز (Squeeze) اپلیکیشنی بسیار جذاب و دارای رابط کاربری زیبا است که می‌توان از آن به منظور مدیریت دخل و خرج‌های خود استفاده کرد. هدف اصلی اسکوئیز، کمک به کاربران برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و ذخیره پول بیشتر است و به این منظور راه‌حل‌ها و پیشنهادات زیادی را به کاربران ارائه می‌کند.

Oh She Glows

قیمت : 1.99 دلار

برترین برنامه های اندروید و آی او اساوه شی گلاوس (Oh She Glows) یک وبلاگ حاوی دستورهای پخت غذاهای گیاهی و طبیعی مختلف است. در اپلیکیشن آن، شاهد مجموعه‌ای از دستورهای پخت غذاهای محبوب و منتخب توسط کاربران هستیم.

Gif Recipes

قیمت : رایگان

برترین برنامه های اندروید و آی او اسدر بین برترین برنامه های اندروید و آی او اس ، ابزارهای مختص خانم‌‎های خانه‌دار و آشپزی زیادی به چشم می‌خورند که برخی از آن‌ها همانند سیمپلی ساپر و همچنین گیف رسپیس (Gif Recipes) با ارائه امکاناتی متفاوت، بسیار کاربردی‌تر ظاهر می‌شوند. گیف رسپیس حاوی بیش از 1200 دستور پخت غذا بوده و تفاوت اصلی آن، استفاده از فایل‌های GIF به منظور تشریح بهتر نحوه پخت غذا است.

Vine Camera

قیمت : رایگان

برترین برنامه های اندروید و آی او اسدر بخش برترین برنامه های اندروید و آی او اس نیز به واین کمرا اشاره کردیم. سرویس محبوب واین تا مدت‌ها قبل به کاربران اجازه می‌داد تا ویدیوهای محبوب 6 ثانیه‌ای را ایجاد کرده و در توییتر و یا خود فضای ابری واین آن‌ها را به اشتراک بگذارند. از میان این قابلیت‌ها، اکنون تنها امکان بارگذاری در خود سرورهای واین از بین رفته است، چرا که دیگر شرکتی به صورت رسمی از این سرویس پشتیبانی نمی‌‎کند. با وجود تعطیل شدن خود سرویس و سرورهای آن، هنوز اپلیکیشن واین کمرا سالم و سرحال و قابل استفاده است تا کاربران ویدیوهای کوچک خود را ایجاد و در توییتر به اشتراک بگذارند.

musical.ly lite

قیمت : رایگان

برترین برنامه های اندروید و آی او اسمیوزیکال.لی لایت (Musical.ly) یک اپلیکیشن و سرویس است که کاربران با استفاده از آن، به صورت فی‌البداهه و بدون مقدمه ویدیوهایی را از خود ضبط کرده و برای تماشا توسط کاربران جهانی بارگذاری می‌کنند. نسخه جدید لایت، تقریبا با نسخه‌ پیشین یکسان است، با این تفاوت که برای کار کردن در زمان وجود اتصال ضعیف به اینترنت و قطع و وصل شدن مداوم آن، بهینه‌سازی شده است.

NoteIt

قیمت : رایگان

برترین برنامه های اندروید و آی او اسیکی از برترین برنامه های اندروید و آی او اس هفته برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از نوت ایت (NoteIt) با یکدیگر همکاری کرده و جزواتی کامل از درس‌های مختلف شکل دهند. تمامی عکس‌های ارسالی از سوی هر کاربر با دیگر کاربران همگام‌سازی شده و در دسترس همگان قرار می‌گیرند.

SentiNews

قیمت : رایگان

برترین برنامه های اندروید و آی او اسآیا اخیرا با انبوهی از اخبار ناامیدکننده و دارای بار منفی احاطه شده‌اید؟ سنتی نیوز (SentiNews) اینجاست تا به شما برای بهبود حالتان کمک کند. این اپلیکیشن از الگوریتم‌های مختلفی برای تشخیص خبر خوب از خبر بد استفاده می‌کند و کاربر می‌تواند بر اساس شرایط روحی خود هر لحظه، مشاهده اخبار خوب و یا مشاهده اخبار بد را انتخاب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فقط اونجا که برای مغرفی برنامه اندروید از عکس آیفون استفاده شده!