نهم فروردین سال آینده منتظر رونمایی از گلکسی اس ۸ باشید

نهم فروردین سال آینده منتظر رونمایی از گلکسی اس ۸ باشید

حدود ده روز پیش و در تاریخ شانزدهم ژانویه، حساب کاربری @Ricciolo1 در توییتر مدعی شد که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) را در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) در بارسلون اسپانیا به نمایش دربیاورد که البته این رویداد، تنها به صورت خصوصی و برای مدیران، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های همکار سامسونگ برگزار خواهد شد و اجازه‌ی ورود کاربران و خبرنگاران به این مراسم داده نخواهد شد.

این کاربر چند ساعت پیش نیز اطلاعات بیشتری را درباره‌ی نحوه‌ی معرفی و عرضه‌ی پرچمدار جدید سری اس سامسونگ منتشر کرده و در یک پست که بر روی شبکه‌ی اجتماعی توییتر منتشر شده است، مدعی شده که گلکسی اس ۸ در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین ماه ۱۳۹۶) به طور رسمی معرفی خواهد شد و عرضه‌ی عمومی آن در بازار نیز به فاصله‌ی یک ماه پس از آن عملی خواهد شد.

نکته‌ی جالب درباره‌ی نحوه‌ی رونمایی از اس ۸ این است که طبق ادعای @Ricciolo1، سامسونگ قصد دارد این کار را به طور همزمان در چندین نقطه‌ی متفاوت از جهان انجام دهد و در واقع معرفی گلکسی اس ۸ ، طی چند رویداد همزمان که در کشورهای حوزه‌ی قاره‌ی اروپا و البته ایالات متحده‌ی آمریکا برگزار می‌شود، انجام خواهد شد.

گویا این برند کره‌ای قصد دارد برنامه‌ی چشم‌گیر ویژه‌ای را برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند بالا‌رده‌ی خود اجرا کند و طبق اطلاعات منتشر شده در این پست که آن را در زیر مشاهده می‌کنید، این برنامه با یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی بسیار گسترده و «رکورد شکن» همراه خواهد شد تا فروش این اسمارت فون جذاب و قدرتمند از همین حالا تضمین شده باشد:

MULTIPLE CITY event ” USA – EU ” record breaking marketing campaign , et voila’ 😉 https://t.co/492jEyVvDu 3/29 #samsung#galaxyS8 FIX IT ?

— Ricciolo (@Ricciolo1) January 23, 2017

گلکسی اس ۸ قرار است با چه قیمتی به فروش برسد؟

نهم فروردین سال آینده منتظر رونمایی از گلکسی اس ۸ باشید

جالب است بدانید که در این گزارش درباره‌ی قیمت گلکس اس ۸ نیز بحث شده و او مدعی است که سامسونگ این محصول را با قیمت پایه‌ی ۸۴۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد.

حساب کاربری @Ricciolo1 که سابقه‌ای طولانی در فاش کردن برنامه‌ی کمپانی‌های مختلف برای محصولات جدیدشان در دنیای تکنولوژی دارد، چند ساعت قبل از این توییت نیز پست جدیدی را درباره‌ی پرچمدار جدید هواوی منتشر کرده بود. او در آن پست قبلی مدعی شده است که این گوشی هوشمند که قرار است با نام هواوی پی ۱۰ (Huawei P10) معرفی شود، گران‌ترین اسمارت فونی خواهد بود که توسط این برند چینی در سری پی ساخته شده است.

حالا باید دید که آیا این دو ادعای او که هر دو بزرگ و اساسی محسوب می‌شوند، به حقیقت خواهند پیوست و یا خیر. با توجه به سابقه‌ی سامسونگ در چند سال اخیر، احتمال می‌دهیم که رویداد اصلی رونمایی از گلکسی اس ۸ در شهر نیویورک آمریکا برگزار شود و کشورهایی دیگر در قاره‌ی اروپا که احتمالا انگلستان یکی از آنها (و شاید هم تنها کشور اروپایی) باشد، نیز میزبان برگزاری این رویداد بسیار هیجان‌انگیز باشند. حتی این احتمال نیز وجود دارد که پخش زنده‌ی تمام مراسم‌ها به طور آنلاین برای حاضرین در سالن‌های مختلف انجام شود تا زنجیره‌ای از هیجان تولید شود و این می‌تواند گام بسیار موثری در معرفی پرچمدار جدید این برند کره‌ای برای کاربران سراسر جهان به شمار برود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ?????بی صبرانه منتظریم?????