پرچمدار بعدی نوکیا به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد بود

پرچمدار بعدی نوکیا به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد بود

احتمالا می‌دانید که نوکیا تحت مالکیت اچ ام دی گلوبال که حق امتیاز محصولات این برندی فنلاندی در بخش گوشی‌ های هوشمند را در اختیار دارد، در حال کار بر روی یک گوشی جدید است که مشخصات سخت افزاری جذابی خواهد داشت. با توجه به برآیند اخباری که در چند هفته‌ی گذشته منتشر شده و گزارشی که لحظاتی پیش به دست ما رسیده است، به نظر می‌رسد که پرچمدار بعدی نوکیا به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد بود.

لحظاتی پیش پست جدیدی بر روی حساب کاربری رسمی نوکیا بر روی شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی فنلاندی در نظر دارد پرچمدار بعدی خود را به جدیدترین نسل پردازنده های موبایل کوالکام مجهز کند. البته اگر به طور مرتب پیگیر اخبار بوده باشید، حتما می‌دانید که نشریه‌ی فوربز در گزارش جدیدی مدعی شده است که تمام ظرفیت تولید اسنپدراگون ۸۳۵ در فاز اول، برای تولید گلکسی اس ۸ سامسونگ مصرف خواهد شد و این قطعه برای تولیدکنندگان دیگر، قابل استفاده نخواهد بود.

حالا با توجه به این موضوع و این که حتی ال جی نیز نتوانسته است میزان مورد نیاز خود از این پردازنده را برای تولید گوشی ال جی جی ۶ از کوالکام تهیه کند، مشخص نیست که نوکیا چگونه موفق به انجام این کار خواهد شد.

پرچمدار بعدی نوکیا به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد بود

پرچمدار بعدی نوکیا در کنار یک تبلت جدید معرفی خواهد شد؟

در تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، پست مربوط به پرچمدار بعدی نوکیا که به زبان چینی نوشته شده است، توسط مترجم آنلاین به زبان انگلیسی برگردانده شده است که البته چندان اطلاعات زیادی از آن دستگیرمان نمی‌شود. اما در بین خطوط، کلماتی نظیر نام پردازنده‌ی Kaby Lake اینتل به چشم می‌خورد که البته برای استفاده در یک گوشی هوشمند، قدرت و توان پردازشی و الکتریکی بیش از حدی دارد و به نظر می‌رسد که این پردازنده بیشتر مناسب یک محصول بزرگتر باشد؛ محصولی مشابه یک تبلت جدید که نوکیا چند سالی می‌شود در آن زمینه فعالیتی نداشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*