احتمال معرفی گوشی نوکیا Heart با صفحه نمایش 5.2 اینچی در آینده نزدیک

بعد از تایید بازگشت نوکیا به بازار تلفن های همراه، مدیران به صورت رسمی از عرضه 7 گوشی مختلف در سال 2017 میلادی خبر دادند. همچنین پرچمدار این شرکت نیز احتمالا با نام پی 1 (Nokia P1) همراه با تراشه اسنپدراگون 835 روانه بازار می‌شود. حال براساس اطلاعات جدیدی که از طریق GFXBench منتشر شده، به‌نظر گوشی نوکیا Heart محصول بعدی فنلاندی‌ها خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید، GFXBench نام یک نرم افزار بنچمارک و امتیازگیری مشهور است که اطلاعات آن معمولا صحت دارند. اخیرا مشخصات فنی گوشی نوکیا Heart به صورت کامل از طریق این نرم افزار منتشر شده که می‌تواند ما را با اسمارت فون جدید نوکیا بیشتر آشنا کند.

شاید در نگاه اول تصور شود که این اسمارت فون جدید مشابه نوکیا 6 است، اما تنها شباهتی که میان آنها وجود دارد، تراشه اسنپدراگون 430 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای است. از سوی دیگر گوشی نوکیا Heart به صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 مجهز شده، در حالی‌که نوکیا 6 با نمایشگری 5.5 اینچی و فول اچ دی تولید شده است.

گوشی نوکیا Heart همراه با اندروید نوقا عرضه می‌شود

از دیگر ویژگی‌های گوشی نوکیا Heart نیز می‌توان به وجود 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد. اگرچه در اطلاعات منتشرشده توسط GFXBench از احتمال تجهیز دوربین پشتی این گوشی به سنسوری 12 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن به سنسوری 7 مگاپیکسلی صحبت شده، اما در واقع این گوشی جدید با سنسورهای 13 و 8 مگاپیکسلی تولید خواهد شد.

کمپانی اچ ام دی گلوبال در کنگره جهانی موبایل 2017، چند تلفن هوشمند اندرویدی را معرفی خواهد کرد که امیدواریم گوشی نوکیا Heart نیز در میان آنها باشد.

گوشی نوکیا Heart

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*