بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس (هفته‌ی اول بهمن)

دانلود کنید: بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس (هفته‌ی اول بهمن)

ما در وب‌سایت گجت نیوز به طور مرتب تلاش می‌کنیم تا علاوه بر پوشش کامل اخبار دنیای گجت های هوشمند و کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی تکنولوژی، از دنیای نرم افزار نیز غافل نشویم و هر هفته بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس در کنار بهترین اپلیکیشن هایی که می‌تواند برای کاربران و اقشار مختلف جامعه با مشاغل متفاوت، کاربردی باشد را معرفی کنیم. این بار نیز با لیستی از برترین بازی ها به سراغ شما آمده‌ایم تا بتوانید اوقات فراغت خود را با انجام آنها پر کنید و سرگرم شوید.

لیستی که امروز از بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس انتخاب کرده‌ایم، همگی شامل عناوینی هستند که در بازه‌ی ۱۷ تا ۲۳ ژانویه (هفته‌ی اول بهمن ماه) روانه‌ی فروشگاه‌های نرم افزاری شده‌اند و نام آنها به تازگی مطرح شده است. در این لیست می‌توانید مجموعه ای از برترین‌های سبک‌های مختلف از استراتژیک فانتزی گرفته تا اکشن پلتفرمینگ و شوتر سوم شخص را مشاهده کنید و از انجام آنها بر روی موبایل و تبلت اندرویدی یا آی او اس خود لذت ببرید. لازم است بدانید که از فاکتورهای مد نظر برای تهیه‌ی این لیست، هزینه‌ی پایین و رایگان بودن دانلود بازی، عدم وجود تبلیغات و فرم‌های آزاردهنده درون بازی، سرگرم‌کننده بودن و تنوع در گیم پلی بوده است و از این بابت می‌توانید با خیال راحت، آنها را به لیست دانلود خود اضافه کنید و به جای سردرگم شدن در میان هزاران بازی و اپلیکیشن مختلف درون فروشگاه‌های نرم افزاری، آنها را دریافت کرده و سرگرم شوید.

لیست بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس

بازی WarFriends

سبک: اکشن

قیمت: رایگان

بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس (هفته‌ی اول بهمن)

این بازی یک اکشن سه بعدی جذاب است که با گیم پلی سرگرم‌کننده‌ای روانه‌ی اپ استور و گوگل پلی شده است. در این بازی همه چیز به تاکتیک و همکاری تیمی بستگی دارد و شما می‌توانید با تعدادی از دوستان و اعضای خانواده‌تان، یک گروه قدرتمند تشکیل بدهید و در نبردهای آنلاین با دیگر تیم‌ها از سراسر جهان شرکت کنید. در این عنوان البته تلاش شده است که علاوه بر فاکتورهای کلیشه‌ای سبک اکشن نظیر کاورگیری، تیراندازی و فرار از دست گلوله‌های دشمن، تنوع بالایی نیز به کار گرفته شود و به طور مثال شما می‌توانید نیروهایی مجهز به جت پک، پهپادهای هوشمند و سربازهای قدرتمند با اسلحه‌ی شات گان را در تیم خود قرار دهید و با اتخاذ بیش از صد ها استراتژی متنوع، بتوانید تیم‌های مقابل خود را تسلیم نمایید.

 

بازی Red’s Kingdom

سبک: اکشن ماجراجویی

قیمت: ۲ دلار

بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس (هفته‌ی اول بهمن)

در شماره‌ی دوم لیست بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس به سراغ یک اکشن ماجراجویی می‌رویم که ریشه‌هایی نیز از سبک نقش‌آفرینی در خود دارد. در این بازی شما باید وارد یک ماجراجویی خطرناک در دنیایی پر از رمز و راز و جادو بشوید و بعد از طی کردن ده‌ها مسیر پر پیچ و خم که از صدها نیروی اهریمنی پر شده است، پدر خود را که توسط پادشاه Mac ظالم گروگان گرفته شده است، نجات دهید. ۱۷ محیط گسترده با طراحی‌های منحصر به فرد در این بازی تعبیه شده است که هرکدام دارای ویژگی‌ها و نیروهای خاص خود هستند و با کشف رازهای آنها، می‌توانید تجربه‌ای مشابه گیم پلی بازی افسانه‌ای زلدا را بر روی موبایل خود داشته باشید.

 

بازی Soul Knight

سبک: اکشن

قیمت: رایگان

بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس (هفته‌ی اول بهمن)

همان‌طور که از نام بازی مشخص است، با یک عنوان جذاب در سبک اکشن فانتزی مواجه خواهیم بود. در این بازی شما کنترل شوالیه‌های شجاعی را بر عهده دارید که باید در هر سلول از قلعه، تمام دشمنان را از بین ببرید تا بتوانید در روند بازی به جلو بروید. با وجود این که داستان در قرون وسطا اتفاق می‌افتد، اما این به معنای آن نیست که با مبارزات سنگین و خسته‌کننده‌ای روبه‌رو هستیم، بلکه اتفاقا گیم پلی بازی خلاف این را ثابت می‌کند و با امکان استفاده از ده‌ها شمشیر، سلاح پرتابی و آیتم های سنگین و جادویی، صحنه‌ی نبرد پر از اتفاقات هیجان‌انگیز می‌شود و اکشن سریعی را تجربه خواهید کرد. در ضمن جالب است بدانید که روایت بازی از بالا صورت میگیرد و شما با دیدی که از بالا به کاراکترهای داخل نبرد دارید، می‌توانید استراتژی‌های کارآمدتری را برای حرکت قهرمان خودتان در میان موج‌‌های دشمنان به کار بگیرید.

 

بازی Sky Dancer

سبک: ماجراجویی

قیمت: رایگان

بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس (هفته‌ی اول بهمن)

در این ماجراجویی بی‌پایان، شما قدم به قلمروی ناشناخته‌ها می‌گذارید و برای رسیدن به هدف نهایی، موانعی در مسیرهای عجیب پیش رویتان قرار خواهد گرفت که حتی تصور آنها را هم نمی‌کردید. در انجام این بازی باید زمان‌بندی دقیقی داشته باشید و با تنظیم سرعت خود و انجام پرش‌ها در دقیق‌ترین زمان ممکن، از موانع عبور کنید و وارد مراحل جدید بشوید. طراحی گرافیکی بسیار هنری محیط‌های این بازی در کنار حرکات مناسب دوربین و جذابیتی که باعث می‌شود ساعت ها آن را تجربه کنید، باعث شده است که رقصنده‌ی آسمان ها را در چهارمین جایگاه بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس بیاوریم.

 

بازی Angeldust

سبک: اکشن ماجراجویی

قیمت: رایگان

بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس (هفته‌ی اول بهمن)

همان اولین لحظه‌ای که وارد این ماجراجویی آنلاین می‌شوید، احتمالا صدها فاکتور مشابه از بازی‌های محبوبی نظیر ماین کرفت را در ذهنتان مرور خواهید کرد. در سرزمین های بدون پایان این عنوان، شما می‌توانید نقش آفرینی خاص خود را داشته باشید و سرنوشتتان را به دست خودتان رقم بزنید؛ این به تصمیم شما بستگی دارد که یک شوالیه‌ی نترس باشید، به یک سیاستمدار قرار گرفته در سایه تبدیل شوید، جادوگری پلید را به نمایش بگذارید و یا با اتکا بر قوه‌ی خلاقیت خود، قلعه‌های مستحکمی بسازید و بر این سرزمین حکم‌رانی نمایید. سبک گرافیکی این بازی بسیار متنوع است و هر محیط از مجموعه‌ای از آیتم‌های سه بعدی و دو بعدی متنوعی تشکیل شده که هرکدام دارای کارایی مخصوص به خود هستند و در موفقیت شما و شکست دشمنانتان کمک خواهند کرد.

 

بازی Z-Exemplar

سبک: اکشن

قیمت: ۴ دلار (۲.۵ دلار برای نسخه‌ی اندروید)

Z-Exemplar

مطمئنا بازی‌های گرافیکی سه بعدی با کیفیتی که نزدیک به عناوین کنسولی ساخته شده‌اند، طرفداران بیشماری در میان گیمرهای موبایل دارند، اما برای تنوع در انتخاب عنوان بعدی در لیست بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس به سراغ عنوانی رفته‌ایم که جذابیت بالایی خواهد داشت. در این بازی شما وارد دنیایی می‌شوید که با استفاده از سبک گرافیکی پیکسل آرت ۸ بیتی ساخته شده است و دنیای بازی‌های نوستالژیک دستگاه‌های آرکید را برایتان شبیه‌سازی خواهد کرد. بازی در سبک ساید اسکرولینگ عرضه شده و شما با کنترل سفینه‌ی جنگی خود در طول مسیر، باید پس از منهدم کردن نیروهای ریز و درشت دشمن، به باس اصلی برسید و چالشی جذاب را تجربه کنید. در این بازی قابلیت ارتقای سفینه و وارد شدن به محیط‌های جدید وجود دارد و تنوع بالایی در طراحی دشمنان و غول‌های آخر بازی به کار گرفته شده است.

 

بازی Lunaform

سبک: پازل آرکید

قیمت: ۱ دلار

بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس (هفته‌ی اول بهمن)

آخرین موردی که در لیست امروز بررسی خواهیم کرد، از آن دست پاز‌ل‌هایی به شمار می‌رود که گیم پلی خلاقانه‌ و اعتیادآوری دارند و توضیح آنها قبل از تجربه‌ی عملی بازی، بسیار سخت است. در این پازل که به سبک عناوین آرکید طراحی شده است، شما باید با انتقال و جابه‌جا کردن شش‌ضلعیهای داخل کادر، آنها را در جهتی قرار دهید که با ستاره‌های همرنگ خودشان در یک بخش قرار بگیرند و بتوانید با دریافت ستاره‌ها و پاکسازی‌ ردیف، مرحله را تکمیل کرده و به سراغ چالش‌های بعدی بروید. ابتدا بازی بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما با پیشرفت در مراحل و رسیدن به سیاره‌های بالاتر، تعداد شش‌ضلعی‌های داخل صفحه افزایش پیدا می‌کند و با اضافه شدن افکت‌های متنوع، گذر از مراحل بسیار سخت و نفس‌گیر خواهد شد. هدف نهایی در این بازی این است که رفته رفته بتوانید سیاره‌های منظومه‌ی شمسی را بسازید و این مجموعه‌ی خورشیدی را دوباره‌ی تکمیل کنید.

 

گفتنی است که در انتخاب این لیست تلاش شده است که از سبک‌های مختلف از نظر گرافیکی و گیم پلی استفاده شود، اما اگر شما عزیزان گجت نیوزی عنوان دیگری را میشناسید که به تازگی عرضه شده است و میتواند در میان بهترین بازی های موبایل برای اندروید و آی او اس قرار بگیرد، آن را از قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*