عرضه آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس ۶ توسط اتحادیه Wi-Fi تایید شد

عرضه آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس ۶ توسط اتحادیه Wi-Fi تایید شد

هفته‌ی گذشته سامسونگ به طور رسمی آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا را برای کاربران گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج خود روانه‌ی بازار کرد و با انتشار یک لیست کامل، اعلام کرد که کدام از یک اسمارت فون ها و تبلت‌ های این برند کره‌ای قرار است که تا پایان نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ میلادی، این به‌روزرسانی مهم را دریافت کنند؛ دیوایس‌هایی شامل گلکسی نوت ۵، گلکسی تب اس ۲ و سری گوشی های گلکسی اس ۶ (Galaxy S6).

چندی پیش گلکسی اس ۶ در حالی که اندروید ۷ نوقا بر روی آن اجرا شده بود، در تصاویری لو رفت و ما مطمئن شدیم که به زودی این به‌روزرسانی برای نسل قبلی پرچمداران سامسونگ عرضه خواهد شد. اما حالا گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد از هر زمان دیگری به عرضه‌ی این به‌روزرسانی نزدیک شده‌ایم و تنها چند قدم دیگر تا انتشار نسخه‌ی عمومی آن فاصله داریم.

دقایقی پیش گزارشی از سوی اتحادیه‌ی Wi-Fi منتشر شده است که نشان می‌دهد گلکسی اس ۶ با شماره مدل (SM-G920) توانسته است تاییدیه‌ی این نهاد را دریافت کند و عرضه‌ی اندروید نوقا برای کاربران این گوشی هوشمند مانعی ندارد. البته در این گزارش، تنها نام اس ۶ به چشم می‌خورد، اما مطمئنا و طبق روالی که در گذشته از سوی سامسونگ دیده‌ایم، نسخه‌ی اس ۶ اج نیز با فاصله‌ی کوتاهی این تاییدیه را دریافت خواهد کرد تا به‌روزرسانی اندروید ۷ برای آنها در یک زمان واحد انجام بگیرد.

عرضه آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس ۶ توسط اتحادیه Wi-Fi تایید شد

تاریخ عرضه‌ی اندروید ۷ نوقا برای گلکسی اس ۶ مشخص نیست

البته در حال حاضر متاسفانه هنوز هیچ تاریخ دقیقی از سوی کمپانی کره‌ای برای عرضه‌ی این نسخه اعلام نشده و ممکن است که این اتفاق در بازه‌ای بین چند هفته تا چند ماه دیگر صورت بگیرد. بنابراین تا زمان انتشار گزارش بعدی، کاربران گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج مجبور به استفاده از اندروید مارشملو خواهند بود، اما روند توسعه‌ و آماده‌سازی اندروید نوقا برای انتشار عمومی به سرعت در حال پیگیری است و این خبر خوبی برای گوشی‌های میان‌رده و پرچمداران سابق سامسونگ محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آقا کی میگه اندروید ۷ واسه s7 اومده؟!!!!!
    هنوز که تو ایران نیومده
    معلوم هم نیست کی میخواد بیاد.
    برای s6 احتمال زیاد سال دیگه میاد.