برنامه پیام رسان لاین

نسخه جدید برنامه پیام رسان لاین برای اندروید منتشر شد

اگرچه این روزها بسیاری از کاربران مشغول استفاده از مسنجرهای مختلفی همچون تلگرام یا واتس اپ هستند، اما هنوز هم برنامه‌ای همچون لاین (Line) کاربران و طرفداران خود را دارد. روز گذشته نیز یک به‌روزرسانی نسبتا مهم توسط توسعه‌دهندگان چینی برنامه پیام رسان لاین برای سیستم عامل اندروید عرضه شد که عملکرد ویژگی‌های اشتراک‌گذاری ویدیو و تصاویر را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

هیچ ویژگی اضافی در نسخه جدید برنامه پیام رسان لاین دیده نمی‌شود

مهمترین بخش از آپدیت جدید لاین با ورژن 7.0.0 به روش ارسال تصاویر و ویدیوها مربوط می‌شود. در نسخه قبلی برنامه پیام رسان لاین ، کاربران تنها می‌توانستند عکس‌های مورد نظر خود را از صفحه انتخاب تصاویر ارسال کنند. اما حالا روش به اشتراک‌گذاری تصاویر تغییر کرده و امکان ارسال ویدیوها نیز از این بخش وجود دارد که در نتیجه آن، زمان کمتری برای به اشتراک‌گذاری نیاز خواهد بود. به‌گفته سازندگان، حالا امکان ارسال 5 ویدیو به صورت هم‌زمان نیز فراهم شده است.

سرانجام امکان پخش ویدیوهای پروفایل کاربران در تایم لاین (TimeLine) شبکه اجتماعی توییتر نیز فراهم شده و کاربران با دریافت نسخه 7.0.0، می‌توانند آیکون‌های پروفایل ویدیو را تغییر دهند تا در تایم لاین هم نمایش داده شود.

در نهایت باید اشاره کنیم که این به‌روزرسانی جدید تنها برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شده و هنوز خبری از انتشار آن برای سیستم عامل آی او اس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*