آتش گرفتن گلکسی اس 4 زیر بالش یک دختر 13 ساله !

دختر 13 ساله اهل ایالت تگزاس که گوشی سامسونگ گلکسی اس 4 خود را زیر بالش خود نگه داشته بود، با بوی سوختگی چیزی از خواب بیدار شد که متاسفانه منبع این بو ناشی از انفجار گوشی او بود. این دختر 13 ساله که آریل تالفری نام دارد ابتدا به بوی سوختگی توجه نکرد و باز به خواب رفت اما باری دیگر از بوی سوختگی گوشی خود از خواب بیدار شد. حال دلیل سوختگی گوشی این دختر چه بوده است؟ خانواده تالفری باتری تعویض شده این گوشی را دلیل اصلی این اتفاق می دانند.

هیچ مشخص نیست که باتری جایگزین شده اصل بوده است یا خیر. سال گذشته اتفاقات مشابهی برای کاربران آیفون و آیپد پیش آمده بود که گمان می رود شارژرهای باتری غیر مجاز تولیدی شرکت های طرف سوم دلیل آن ها بوده است. صرف نظر از اینکه مقصر این اتفاقات کیست، شرکت ساموسنگ پذیرفته است تا یک گوشی کاملا جدید به آریل تحویل دهد (به احتمال زیاد گوشی ساموسنگ گلکسی اس 5) و همچنین خسارت همه آسیب های ناشی از این سوختگی را پرداخت نماید.

شرکت سامسونگ به دارندگان گوشی های خود هشدار می دهد که آن ها را زیر بالش و یا وسایل خواب خود نگذارند چرا که این کار ممکن است جلوی جریان هوا را بگیرد و احتمالا منجر به سوختن گوشی ها شود. هشدار شرکت ساموسنگ: “پوشانیدن دستگاه گوشی با وسایل خواب مانند پتو یا بالش، لباس های ضخیم، و یا دیگر موادی که به طور قابل ملاحظه ای مانع گردش جریان هوا می شوند ممکن است عملکرد گوشی را تحت تاثیر قرار دهد و همچنین خطر آتش گرفتن یا انفجار را به همراه داشته باشد که می تواند جراحات و آسیب های جدی بر روی بدن وارد کند”.

دانلود ویدیو

منبع: phonearena.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. گلکسی اس 4 یا 5 به چه درد یه دختر بچه سیزده ساله میخوره؟!

  2. توی تیتر چرا نوشتین گلکسی اس 5 آتیش گرفته و توی متن گلکسی اس 4؟

  3. too titr neveshtid S5 vali too matn neveshte S4

  4. راستی یادم رفت بگم
    شرکت سامسونگ گفته که این گلکسی اس 4 رو به نمایندگی تحویل بده و یک گلکسی اس 5 بهش میدن.

  5. سلام
    خسته نباشید
    سایت خوبی دارین ام هنوز جای کار داره تا جا بیوفته.
    سرتیتر نوشتین آتش گرفتن گلکسی اس 5
    که درستش گلکسی اس 4 هستش و در متن هم نوشته اس 4
    یا علی